Jetairfly rechtstreeks van Brussel naar Miami

John
Site Beheerder

Jetairfly rechtstreeks van Brussel naar Miami

Bericht door John »

BRUSSEL - Jetairfly opent een rechtstreekse vliegverbinding van Brussel naar Miami. Met ingang van pasen 2014 vliegt de Belgische TUI-luchtvaartmaatschappij twee keer per week met een Boeing 767 naar de stad in de Amerikaanse staat Florida. Gevlogen wordt op maandag en vrijdag, zo laat Jetairfly weten.

Het is de eerste non-stopverbinding tussen Brussel en Miami. Daar kunnen reizigers overstappen op aansluitende vluchten naar bestemmingen in de Verenigde Staten, het Caribisch Gebied en Latijns-Amerika. De ticketverkoop voor de nieuwe route start in oktober.

Voor Jetairfly is Miami de zesde bestemming in de regio, na Varadero, Cancun, Montego Bay, Punta Cana en Santo Domingo. Het is tevens de eerste bestemming voor de Belgische luchtvaartmaatschappij in de Verenigde Staten.

ArkeFly, de Nederlandse zustermaatschappij van Jetairfly, vliegt vanaf Schiphol eveneens twee keer per week op Miami. Deze vlucht wordt uitgevoerd in combinatie met Orlando Sanford.

Afbeelding

Bron
Vindt u Orlandofans leuk? Like ons op Facebook of volg ons op Twitter

habbekuk

Re: Jetairfly rechtstreeks van Brussel naar Miami

Bericht door habbekuk »

Hallooo,

Heeft er iemand ervaring met deze maatschappij en ook de comfortservice?

Met groet ...

Bosevents

Bericht door Bosevents »

Even gecheckt en het ziet er goed uit.

Ze vertrekken op ZATERDAG en maandag.

(niet op vrijdag zoals in het bericht staat)

De service zal gelijk zijn aan die van Arke
Samen herinneringen maken....

m.mouse

Bericht door m.mouse »

Ik heb zojuist geboekt voor september volgend jaar. 500 euro voor een retourtje, met op de terugvlucht comfortclass en extra bagage. Vond het een goede prijs.
Afbeelding

marina

Bericht door marina »

ik heb er weleens mee rectstreeks naar Orlando gevlogen in 2008 kun je vergelijken met arke fly .het enige voordeel is rechtstreeks

habbekuk

Bericht door habbekuk »

Tja, misschien maar eens proberen dan.....

Vanaf Brussel rechtstreeks naar Miami in hoogseizoen voor 4 personen ca. € 3100,= heb ik nog nooit betaald..
Nu zoekende bij andere aanbieders kom ik altijd rond de € 4100,= (met tussenstop).

Enige bijkomende kosten zijn een overnachting in Brussel en parkeerkosten. Hier heb ik weer taxi koste
naar Amsterdam.

Verder is de afstand naar Brussel ca. 1.45 uur maar we rijden heen en terug op zondag. Bij terugkomst zal ik
alleen nog naar huis moeten rijden. Omdat we rechtstreeks vliegen (dus korter) verwacht ik zal dat ook
geen probleem zijn..

Ik ga er nog even 4 uurtjes over nadenken dus niet allemaal boeken :D

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Re: Jetairfly rechtstreeks van Brussel naar Miami/Orlando

Bericht door PENPE »

Inmiddels heeft Jetairfly, net als zustermaatschappij Arkefly, Orlando-Sanford als vluchtbestemming in het programma, wat zeker voor passagiers die in het Zuiden des lands wonen een goed alternatief (Brussel) biedt.

Afbeelding

Overigens vliegt Jetairfly nu ook met de Boeing 787-Dreamliner op deze route.

Zijn er inmiddels al forumleden die ervaring(en) hebben en deze willen delen ?
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

m.mouse

Bericht door m.mouse »

Vorig jaar naar Miami gevlogen. Toen nog niet met de dreamliner. Op de terugweg had ik comfortclass geboekt. Dat was zeer goed. In juli vlieg ik weer naar Miami. Ben benieuwd naar de dreamliner. Ik heb wel al een mailtje ontvangen dat je vanaf nu 10 kilo handbagage mee mag nemen. Was 6 kilo. Hier ben ik al heel blij mee.
Afbeelding

habbekuk

Bericht door habbekuk »

Ook wij zijn vorigjaar Juli vanaf Brussel naar Miami gevlogen met Jetair. Prima bevallen waardoor
wij dit jaar Juli weer vliegen met Jetair.

Edwen

Bericht door Edwen »

Wij vliegen eind juni met de Dreamliner (Arke) Premium Comfort naar Sanford. Heb van Arke begrepen dat ze vanaf mei geen star Class meer aanbieden op de route naar Sanford/Miami, misschien stopt het wel helemaal.
Kan jullie dan laten weten hoe het is. Heb vorig jaar Premium Comfort gevlogen naar Sanford maar nog met een 767. Kan dus een vergelijking maken in deze klasse tussen de 767 en de Dreamliner. Zal er iets over in onze blog noemen en op dit forum. Nog even geduld :D

Thessa
Contacteer:

Bericht door Thessa »

We zijn van plan om in oktober van dit jaar 3 weken naar Orlando te gaan. Onze voorkeur gaat sterk uit naar een rechtstreekse vlucht omdat we samen met onze dochter van dan 3 jaar oud vliegen. Eerder vlogen we met Arke en dat beviel ons prima.

Nu heb ik ook eens gekeken naar Jetairfly en dat scheelt best wel in prijs met Arke/TUI. Voor 3 personen betaal ik bij TUI EUR 2.580,00 (comfort class). Bij Jetairfly betaal ik voor 3 personen EUR 2.099,00 (Premium Club) of EUR 1.439,94 voor standaard tickets.
Ook wanneer ik rekening hou met een overnachting en parkeerkosten, dan is vliegen met Jetairfly nog steeds een stuk voordeliger.

Wie heeft er recente ervaring met Jetairfly? Is het de moeite waard om voor Premium Club te kiezen? Zijn er redenen om toch gewoon voor TUI vanaf Amsterdam te kiezen waar ik niet aan gedacht heb? ;-) Kortom, een beetje hulp is welkom!
Alvast bedankt voor de reacties!

habbekuk

Bericht door habbekuk »

Jetairfly comfort/premium is ons erg goed bevallen en zou ik zeker weer boeken. Zie wel dat het
inmiddels € 110,- pp is meen dat ik € 90,- pp betaalde vorigjaar. Zie ook dat er soms een tussenlanding
wordt gemaakt op Sandfort daarna door naar Miaim, misschien even opletten daarmee.
Het gaat ons meer om de comfort van de stoelen, ruimte en bagage dan de vreeterij en media.

Nu vliegen wij met Lufthansa omdat deze tickets weer voordeliger waren dan Jetair.

Groet ...

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Heb zelf ook even gekeken en inderdaad zou je met Jetairfly vanaf Brussel goedkoper uit zijn dan met TUI vanaf Amsterdam. Gezien je woonplaats is Amsterdam natuurlijk veel dichterbij maar als het prijsverschil ( ondanks de overnachting + parkeerkosten + heen- en weer rijden ) het jou waard is om het op die manier te doen dan zou ik er voor gaan.

Als je overigens uit gaat van de goedkoopste tickets die jij noemde ( de standaard tickets van EUR 1439 ) dan is dat voor die periode een mooie prijs. Na een korte prijs-check bij KayaK kwam ik voor die periode niet goedkoper dan EUR 1767 ( incl 2x overstap op de terugweg, dat moet je echt niet willen )....

En wat de stoelen betreft, de comfort-seating van TUI/Jetair vindt ik beter zitten dan de Economy(Plus) seatings van United/Lufthansa
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Thessa
Contacteer:

Bericht door Thessa »

Bedankt voor de snelle reacties! Begrijp ik het goed dat ik de Premium Club van Jetairfly mag vergelijken met Comfort Class van TUI, Habbekuk? Wij vinden comfort, bagage en beenruimte inderdaad ook belangrijker en kiezen normaal gesproken ook minimaal voor comfort class.
Ik heb gisteren ook even telefonisch contact gehad met het Golden Tulip hotel. Zij hebben een 24-uurs pendelbus en een sleep, fly, park arrangement incl. 15 dagen gratis parkeren. De dagen daarna betaal je EUR 5,00 per dag. Viel mij reuze mee. Op Schiphol hebben we natuurlijk ook te maken met parkeerkosten.
En nee, 2 keer overstappen met een waarschijnlijk oververmoeide peuter met een eigen willetje is niet mijn idee van een relaxte vakantie.
Ik begin toch sterk te neigen naar Jetairfly!

habbekuk

Bericht door habbekuk »

Volgens de website van Jetair is vliegen meteen Boeing 767 comfort Service € 89,- en met de Dreamliner Premium € 110,-
Wij hebben vorigjaar € 89,- pp betaald maar vlogen met de Dreamliner en op de tickets stond weer Business class.
De seating was in het voorste gedeelte 2 3 2 die stoelen waren perfect :D
Ook wij hebben een overnachting gedaan en met de shuttle naar de airport. Wij zijn wel steeds in de nacht
terug gekomen dus niet slapen in het vliegtuig en dan moet je bij aankomst eerst met de shuttle en daarna nog
een kleine 2 uur rijden, maar dat heb ik niet als een probleem ervaren.

Hieronder is van hun website:
Comfort Service is mogelijk voor vluchten uitgevoerd met de Boeing 767. Je betaalt hiervoor een toeslag van € 89,00 per persoon en per traject.
Premium Club wordt aangeboden op vluchten uitgevoerd met de Dreamliner. Je betaalt hiervoor een toeslag van € 110,00 per persoon en per traject.
Vanaf zomer 2016 (24 maart 2016) zal voor alle vluchten Premium Club aangeboden worden met een toeslag van € 110,00 per persoon en per traject.

Belangrijk: indien beschikbaarheid voor een reisduur van max. 2 weken. Enkel mogelijk te reserveren vanaf 2 weken voor de heenreis en 4 weken voor de terugreis. Tijdens de reservering op onze website wordt dit duidelijk aangegeven.
Voor deze vluchten er is echter wel een mogelijjkheid om vanaf 60 dagen vóór afreis plaatsen met meer beenruimte te reserveren (Economy Plus) voor € 15,00 per persoon en per traject.

Wat is er inbegrepen bij Comfort Service of Premium Club?

lederen zetels met méér beenruimte, in een afgescheiden cabine.
Boeing 767: ruimte tussen de zetels is 83 à 86 cm.
Dreamliner: ruimte tussen de zetels is 96,5 cm.
30 kg bagage toegelaten en 1 stuk handbagage (max. 10 kg.) per persoon.
Gratis niet-alcoholische dranken tijdens de vlucht, wijn of bier tijdens de maaltijdservice en digestief na de warme maaltijden.
Reispakket (oordopjes, slaapmasker, kousen...)
Gratis gebruik van ingebouwd touch screen in de zetel voor u met een zeer gevarieerd aanbod aan film-, tv- en muziekprogramma's en spelletjes.

Plaats reactie