Prijsverschil National

Jackie
Contacteer:

Re: Prijsverschil National

Bericht door Jackie »

Ja, kan ook nergens vinden waar ik de codes zou moeten invoeren?
De code 1234567 werke bij mij laatst wel.Had ik toen maar gelijk geboekt :?

Jackie

robisjo

Bericht door robisjo »

Ik heb net mijn beide boekingen die ik er voor dit jaar heb instaan even gecontroleerd, en daar ben ik toch wel van geschrokken.
De prijzen bij National zijn ernstig duurder geworden.
Voor mijn boeking in Mei zou ik nu $ 160,60 duurder uit zijn, en voor mijn boeking in November zou ik $ 285,40 duurder uit zijn.

Ben ik blij dat ik de reservering er al in heb staan huge
Dat is wel even schrikken :( :( :( :( :(
Afbeelding

Senna
Contacteer:

Bericht door Senna »

Ik keek net ook en dacht ook van huh is dat wel goed ... BLij dat ik al wat vast heb liggen

Hannie
Contacteer:

Bericht door Hannie »

Heb net ook ff gekeken. Ook hier alleen de nieuwe site.
Met de Klm code en de $30 korting coupon kom ik nu ruim $200 duurder uit dan vorige maand.
Ben blij dat ik al geboekt heb!
Al onze blogs op: http://daneleens.blogspot.com
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.

Senna
Contacteer:

Bericht door Senna »

Net weer even gekeken en de prijs is weer iets omlaag gegaan... 50 dollar ofzo hopelijk zet de daling door

Qpido

Bericht door Qpido »

hallo allemaal,

Ben net lid geworden van de emerald club van National.

Eerder altijd een auto gehuurd via andere sites. Daar kies ik dan voor het premium pakket, dwz incl. extra rijder, eerste tank en een aantal verzekeringen.

Nou moet ik bij de emerald club aangeven welke verzekeringen ik wil. Welke doen jullie daar?
Ik heb nu:

Roadside plus: ja
Supplemental Liability Insurance: ja
Loss Damage Waiver: ja
Personal Accident Insurance / Personal Effects Coverage: nee
Fuel Service Option: ja

Is dat ook ongeveer wat jullie ingevuld hebben hier?

Dan, wij hebben een auto nodig van 25 juli tot 27 augustus. Ik krijg nu dus de optie emerald club voor 909 dollar. Dat is dus de prijs voor een midsize "gewone" auto. Ik begrijp dus dat ik dit bedrag betaal, en ter plekke dus een midsize SUV kan meepakken, die ik normaal altijd boek. Klopt dat? Dan zou de prijs prima zijn. Kan ik trouwens boeken en later annuleren of opnieuw boeken als het goedkoper wordt?

Laatste vraag, hoe is de beschikbaarheid van auto's bij die emerald isle? Ik begrijp dat je afhankelijk bent van wat er staat, maar wat zijn jullie ervaringen in de zomer? Staan er altijd vooral "gewone" auto's en een enkele SUV? Oftewel vechten om een goede auto? Of lukt het prima om een midsize SUV mee te krijgen? Zijn er meestal voldoende?

Bedankt alvast voor jullie ervaringen.

EDIT: OK... ik druk op doorgaan.... en dan komen er opeens allerlei extra kosten bij... totaal 2485 dollar. Dat is wel twee keer zo duur als andere sites... wat doe ik verkeerd?

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Ik heb even dezelfde boeking gemaakt en ik kom uit ( incl fuel-service option ) op $ 936 , maar hoe jij uiteindelijk op die $2408 uit komt is voor mij een raadsel... :o

Afbeelding

Bij de opties van Emerald moet je de RoadSide (Plus) uitzetten, die gebruik ik ook niet

En inderdaad kun je dan op de Emerald Aisle een auto uitzoeken die je wil, op Orlando Int en ook op Tampa Int is de keuze altijd wel ruim, echter op Sanford is de keuze zeer beperkt. National heeft daar overigens (nog) geen Emerald Aisle dus kun je aan de balie aangeven dat je Emerald bent. Mocht daar overigens toen evengoed een SUV uitzoeken ( er stonden er maar 2 ) en reed daar weg in een mooie "proudly built in The USA" Nissan uit de Standard-SUV klasse goofy
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Qpido

Bericht door Qpido »

Hoi Penpe,

Als ik alle verzekeringsopties uitzet (behalve de eerste tankvulling) kom ik op hetzelfde bedrag uit.
Maar... hoe zit het dan met verzekeringen. Kan niet goed vinden hoe goed de standaard verzekeringen zijn.

Iemand ervaring mee?

EDIT: komen trouwens aan op MCO

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Qpido schreef: Als ik alle verzekeringsopties uitzet (behalve de eerste tankvulling) kom ik op hetzelfde bedrag uit.
Maar... hoe zit het dan met verzekeringen. Kan niet goed vinden hoe goed de standaard verzekeringen zijn.
Het belangrijkste is de Loss Damage Waiver Full ( LDW ) en de Supplemental Liability Insurance ( SLI of LIS ), deze moet je altijd hebben/aanvinken om goed verzekerd te zijn.
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Qpido

Bericht door Qpido »

Het belangrijkste is de Loss Damage Waiver Full ( LDW ) en de Supplemental Liability Insurance ( SLI of LIS ), deze moet je altijd hebben/aanvinken om goed verzekerd te zijn.
Als ik deze beide aangevinkt heb, dan schiet de prijs van 909 naar 2303 dollar.

Als ik bijvoorbeeld kijk op

http://www.usareisen.de/mietwagen/preis ... r1=1&vc7=1

dan is de goedkoopste midsize SUV (die ik dus uiteindelijk graag wil) inclusief premium verzekeringspakket daar 1374 euro en zit National op 1541 euro...

Mis ik iets of zijn andere sites gewoon goedkoper dan de Emerald club?

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Vreemd inderdaad, want als ik als 'gast' op de site een boeking maak kom ik ook op $ 2300 :

Afbeelding

Doe ik dezelfde boeking nogmaals, maar dan ingelogd als Emerald Member dan kom ik (excl de fuel-option ) op $ 909 :

Afbeelding

Qpido

Bericht door Qpido »

Weet je zeker dat jij in je profielopties van je emerald membership wel de verzekeringen aangevinkt hebt die je eerder genoemd hebt?
Ik krijg die prijs van 936 namelijk ook als emerald member die zonder verzekeringen boekt.

Stiekem al die tijd onverzekerd rondgereden zeker ;)

Lazy

Bericht door Lazy »

Ik heb hetzelfde probleem als ik als Emerald Member een boeking probeer te maken. Ik krijg sky high prijzen die ruim 2 keer zo hoog zijn dan via een andere site. Ik heb in mijn profiel alleen LDW en SLI aangevinkt en de Fuell optie. Het is mij een raadsel want toen we in augustus boekten voor ons weekje weg in september deed dit zich niet voor.

Lazy

Bericht door Lazy »

Net nog even gekeken, eerst ingelogd. Wij gaan in September een tripje New England maken van 16 september tot 7 oktober. Ophalen in Washington en terugbrengen in Boston. Voor een auto van de emerald isle betaal ik dan 3076,- dollar en voor een midsize suv 4729 dollar. Ter vergelijk bij US carhire.com en usarentacar.co.uk betaal ik voor een midsize suv rond € 950,- excl drop off fee van € 150,-.
Zelfs als dit prijzen zijn voor gewone klanten dan nog zijn het bizarre bedragen. Denk niet dat dit National veel klandizie oplevert.

Qpido

Bericht door Qpido »

Ben blij dat het niet alleen bij mij is. Dacht al, doe ik iets raars of iets fout?

Wellicht een glitch in hun software. Hoop dat ze het snel doorhebben. Wellicht als er geen boekingen meer binnenkomen dat ze heeeel snel gaan kijken ;-)

Plaats reactie