Even voorstellen

Ben je nieuw, stel je even voor, zodat iedereen je leert kennen.
Plaats reactie
Carthrax

Even voorstellen

Bericht door Carthrax »

Het is eindelijk zover een droom komt uit! Wij (mijn vrouw, ik en 2 kinderen) gaan voor de 1ste keer naar Florida.

Sinds ik heel lang geleden een klein mannetje was wilde ik graag naar Disney World. De broer van mijn buurvrouw destijds woonde daar en nam omdat ik toen al een grote fan was van American Football altijd spullen voor mij mee van de Miami Dolphins of de Florida Gators.
Mijn Amerika fascinatie werd alleen maar groter en groter.

(Uiteindelijk ben ik ook American Football gaan spelen hier in Nederland. 15 jaar lang mogen doen en nog steeds het mooiste spel wat er is ;))

In 2004 samen met de vrouw voor het eerst de plas over, een paar dagen New York. Dat smaakte naar veel meer dus in 2005 konden we weer naar New York.
Met kinderen ging het geld natuurlijk eerst ergens anders heen :P en nu met mijn oudste die bijna 10 is en de kleinste die bijna 2 is gaan wij voor het eerst naar Orlando. Een kinderwens van mij komt uit!

fred
Site Beheerder
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door fred »

Hallo & welkom op Orlandofans!

Spannend dat je wens nu eindelijk uit gaat komen.
Ik denk dat WDW je hooggespannen verwachting wel waar gaat maken :mrgreen:
Schroom niet om vragen te stellen , en veel leesplezier hier!
Vindt u Orlandofans leuk? Like ons op Facebook of volg ons op Twitter !

m.mouse

Bericht door m.mouse »

Welkom op deze leuke site. Je vindt hier veel informatie en als je vragen hebt, dan zijn er genoeg 'experts' om deze te beantwoorden. Veel plezier alvast met de voorbereiding van de reis.
Afbeelding

dhg2000
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Geweldig! Ik weet precies hoe je je voelt en heb dat gevoel ook gehad de eerste keer.
Eigenlijk heb ik dat nu nog steeds en let op waarschijnlijk zullen na die eerste keer nog vele keren Orlando volgen :)
http://miquellisamerikablog.blogspot.nl/ Mijn vernieuwde blog over Amerika!

Plaats reactie