Prijsverschil National

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Re: Prijsverschil National

Bericht door PENPE »

Ik ga ook steeds meer het vermoeden krijgen dat er iets mis is met de software/script op hun site.....

Bij mijn 1e proefboeking van vandaag die ik net maakte had ik meteen 9 additional drivers :roll:
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Qpido

Bericht door Qpido »

PENPE schreef:Ik ga ook steeds meer het vermoeden krijgen dat er iets mis is met de software/script op hun site.....

Bij mijn 1e proefboeking van vandaag die ik net maakte had ik meteen 9 additional drivers :roll:

Hahaha. Hebben ze daar ook al een time-share optie?

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Inderdaad, time-share zou een leuke extra optie zijn :lol: , maar ff serieus, ik heb de oplossing gevonden !!! :applause:

- Je logt in als Emerald-member en nadat je de gewenste data hebt ingegeven vul je de contractcode in : 8572130 ( de KLM/Flying Blue code werkt weer )

- Klik dan op : 'Start Reservation'

- Op het volgende scherm worden de auto-klasses getoond en kies je voor : 'Emerald Aisle'

- Dan kun je op het scherm wat dan volgt zien dat LDW en SLI nu inclusief in de huurprijs zit

- Klik onderaan op 'continue' en dan verschijnt het 'Review & Reserve'-scherm waar dit nogmaals bevestigd wordt.

- De rest van de boekingsprocedure moet geen probleem vormen. Als je het contract uitprint zul je zien dat de instructies vwb het afhalen van de auto voor Emerald-memebers keurig staan aangegeven.
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Qpido

Bericht door Qpido »

Goed dat het gelukt is! Top!

Ik snap alleen niet goed wat die contractcode precies is. Is dit een soort couponcode?
Omdat je het nummer geeft ga ik ervanuit dat het niet een persoonlijk nummer is maar voor allen bruikbaar.
Wij vliegen niet met KLM of zo. Maakt dat uit?
Stel ik gebruik die code, moet ik dan bij het wegrijden uit de garage nog iets laten zien als bewijs? Niet dat ze dan zeggen: " u had die code niet mogen gebruiken. Graag bijbetalen!"

Graag een kleine toelichting. Alvast bedankt!

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Het is een lidmaatschapscode voor KLM/FlyingBlue leden, klik HIER om een gratis lidmaatschap aan te vragen.

Afbeelding

Als je dan geregistreerd ben kun je een lidmaatschaps pasje uitprinten, welke je dan meeneemt als je de auto ophaalt. Mij is echter tot nu toe nog nooit om het pasje gevraagd.....

Ook maakt het overigens niet uit met welke maatschappij je vliegt

Tcjvissers
Contacteer:

Bericht door Tcjvissers »

dit werkt als een zonnetje!

en dan nog even 1 keer voor mij; als ik dan de emerald isle aanklik kun je in Orlando zo door lopen naar de garage (niet langs de balie beneden op de airport)? en staan er in die aisle ook leuke auto's (denk aan iets te grote SUV's) naast de geboekte midsize cars?
groeten twan
00 westcoast,1 florida,2 honeymoon,3 new orleans,4-5 orlando,6 florida,7 orlando,8 summer & xmas,9-10 spring & xmas,11-12 summer & xmas,13 spring & xmas,14-15-16-18-19 summer & xmas, 17 west coast, x-mas.
http://tcjvissers.blogspot.nl

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Klopt, je kunt dan zo doorlopen maar nogmaals, dan moet je natuurlijk wel Emerald Member zijn.

Wat er aan auto's op de Emerald Aisle staat is altijd een momentopname, de ene keer valt het tegen de andere keer kun je gewoon geen keuze maken tussen de mooie auto's. Tot nu toe heb ik in ieder geval iedere keer geluk gehad :mrgreen:

Qpido

Bericht door Qpido »

En als het echt niet bevalt ga je toch de volgende dag omruilen?

Lazy

Bericht door Lazy »

Geprobeerd met de Flying Blue code die we overigens de laatste keer ook hebben gebruikt. De prijs wordt nu aanzienlijk lager maar is met € 1400,- toch nog aanzienlijk hoger dan via de andere aanbieders.

iejoor

Bericht door iejoor »

Hebben er meer mensen last van foutmeldingen op de national site?
Ik kwam er gisteren achter dat ik per ongeluk 3 boekingen heb staan in plaats van 1, (ging toen ook al niet zo soepel) maar ik krijg ze nu niet verwijderd. Op het moment dat ik op een boeking klik staat er 'an error has occured', en kan ik dus niks meer doen. Ligt het aan mijn computer of aan de site?

groetjes!

Qpido

Bericht door Qpido »

Wilden vandaag gaan boeken met KLM contract nummer.

"Currently there are no vehicles available for the date and time you selected."

Vanwege de storing? Of toch maar elders boeken?

fred
Site Beheerder
Contacteer:

Bericht door fred »

Het lijkt me sowieso verstandig een prijsvergelijk te doen, in dit draadje is een uiterst verwarrende trend te ontdekken m.b.t het gebruik
van de National site.
Misschien wil een dappere ziel een "Handleiding" schrijven en onderhouden, want als je dit draadje doorleest raak je snel de weg kwijt hypnotized
Vindt u Orlandofans leuk? Like ons op Facebook of volg ons op Twitter !

Sunshine State
Contacteer:

Bericht door Sunshine State »

Qpido schreef:Wilden vandaag gaan boeken met KLM contract nummer.

"Currently there are no vehicles available for the date and time you selected."

Vanwege de storing? Of toch maar elders boeken?

Je kan ook dit contractnummer proberen:

5005946 is Contract ID National Int'l Point Of Sale
Vakantie blog September 2016 http://www.oldersom.nl

Afbeelding

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

fred schreef:Misschien wil een dappere ziel een "Handleiding" schrijven en onderhouden, want als je dit draadje doorleest raak je snel de weg kwijt hypnotized
Goed idee, ik ga een " Handleiding " in elkaar zetten :mrgreen:

Qpido

Bericht door Qpido »

Iemand een idee hoe lang het duurt voor zo'n code weer werkt?
Beide genoemde codes werken niet (meer). Had ik net zo'n mooi flying blue kaartje gemaakt :-)

Plaats reactie