Hoi Hoi

Ben je nieuw, stel je even voor, zodat iedereen je leert kennen.
Plaats reactie
Linn693

Hoi Hoi

Bericht door Linn693 »

Hoi Allemaal,

Bij deze wil ik mij even voorstellen voordat ik hier rond ga neuzen voor de antwoorden op mijn vragen.
Ik ben Linn, 28 jaar, getrouwd en mama van 3 mooie meiden.

2 jaar geleden is een lang gekoesterde droom uitgekomen want toen zijn we voor het eerst op vakantie geweest naar Florida en hebben we daar Magic Kingdom bezocht. Dit was zo geweldig en mooi dat ik aan het uitzoeken ben of een return tripje weer mogelijk is, maar dit keer volledig disney style door te verblijven in een Disney resort en de andere parken te gaan bezoeken.
Het is alleen zo groot en zoveel dat ik alles lees wat los en vast zit aan tips en zodoende hier ben uitgekomen..

Groetjes huge

fred
Site Beheerder
Contacteer:

Re: Hoi Hoi

Bericht door fred »

Hoi Linn en welkom op Orlandofans!
Zoals ik het lees hebben we er een nieuwe "verslaafde" bij :lol:
Stel gerust vragen , er zijn genoeg mensen hier die je op weg kunnen helpen.
Veel leesplezier :mrgreen:
Vindt u Orlandofans leuk? Like ons op Facebook of volg ons op Twitter !

Linn693

Bericht door Linn693 »

Dankjewel..
Ja ik denk dat dat verslaafde gedeelte wel klopt :D

Hannie
Contacteer:

Bericht door Hannie »

Hallo Linn,
IK ben benieuwd naar je plannen. Welk Disney resort b.v en wil je daar je hele vakantie verblijven?
Wil je alleen maar naar Disney in die vakantie of staat er nog meer in de planning?
Al onze blogs op: http://daneleens.blogspot.com
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.

Linn693

Bericht door Linn693 »

Hoi Hannie,
Dit keer staat er een gehele disney vakantie hopelijk op de planning. De vorige keer hebben we 2 dagen magic kingdom gedaan en zijn we naar universal en wet n' wild geweest..
Dit keer zou ik graag de andere parken van disney ook willen zien.. We hebben toen in een villa gezeten in kissimee en 1 nacht in AoA. Dit vonden mijn dochters wel erg gaaf, vandaar dat ik er aan denk hier weer naartoe terug te gaan. Ook omdat er een leuk spetter gedeelte is voor de jongste die dan 1 jaar is.
Wat ik lastig vind is om de goede keus de maken qua boeken, via een nederlands reisbureau, via undercovertourist, disney.com of disney.uk
En dan nog de vraag wel of niet het diningplan erbij. Mijn man is best een grote eter en we willen wel graag een aantal charactermeals doen..
Dus voorlopig nog voldoende om uit te zoeken..

hoop dat ik je vraag zo een beetje beantwoordt heb :oops:

Plaats reactie