Heeft iemand al gevlogen met de dreamliner van TUI naar Sanford?
Ik heb zojuist een last minute geboekt voor weekje Orlando, zon, zwemmen en uitrusten.
Nu heb ik stoelen betaald voor Comfort klasse, en een stoelreserving gemaakt (rij 15 en terugreis rij 18).
Als ik kijk op diverse seatmaps lijkt het alsof er bij de dreamliner geen verschil zit tussen comfort en economy.
Iemand die hierover meer duidelijkheid kan verschaffen?
Dreamliner Tui en stoelindelingen
Re: Dreamliner Tui en stoelindelingen
December vh eerst met de Dreamliner en naar Sandford. Comfort is prettiger qua beenruimte
Ideaal zo'n rechtstreekse vlucht en de douane daar is ook stuk prettiger en sneller dan de andere grotere luchthavens
Veel plezier

Ideaal zo'n rechtstreekse vlucht en de douane daar is ook stuk prettiger en sneller dan de andere grotere luchthavens

Veel plezier

Ik heb daar vorig jaar ook een vraag over gesteld omdat ik er met de plattegrond niet uitkwam. Dit was toen het antwoord:
Wat betreft uw vraag over de stoelindeling: op dit moment zijn er 2 typen stoelindeling mogelijk! Er zijn dreamliners met star class en dreamliners met premiumcomfortclasse.
In de toestellen met Star Class is de comfortclasse van rij 6 t/m 19 en daarachter de economyclasse.
In de toestellen met Premiumcomfortclasse bevindt de comfortclasse zich van rij 10 t/m 13 , rij 14 - 27 is economy en rij 30 - 36 weer comfortclasse.
Indien u een stoelreservering wilt maken en daarvoor inlogt krijgt u automatisch alleen de gekleurde stoelen te zien voor de klasse waarin u geboekt heeft.
Er zijn dus verschillende Dreamliners.
Wat betreft uw vraag over de stoelindeling: op dit moment zijn er 2 typen stoelindeling mogelijk! Er zijn dreamliners met star class en dreamliners met premiumcomfortclasse.
In de toestellen met Star Class is de comfortclasse van rij 6 t/m 19 en daarachter de economyclasse.
In de toestellen met Premiumcomfortclasse bevindt de comfortclasse zich van rij 10 t/m 13 , rij 14 - 27 is economy en rij 30 - 36 weer comfortclasse.
Indien u een stoelreservering wilt maken en daarvoor inlogt krijgt u automatisch alleen de gekleurde stoelen te zien voor de klasse waarin u geboekt heeft.
Er zijn dus verschillende Dreamliners.
Ik kom er dus ook niet uit met de plattegrond.
Verder kon ik mij nog herinneren dat ik werkelijk alle stoelen mocht kiezen bij het kiezen van een plaats (behalve helemaal vooraan).
Helaas kan ik nu niet meer kijken of mijn stoel aanpassen.
Verder kon ik mij nog herinneren dat ik werkelijk alle stoelen mocht kiezen bij het kiezen van een plaats (behalve helemaal vooraan).
Helaas kan ik nu niet meer kijken of mijn stoel aanpassen.