Jetairfly rechtstreeks van Brussel naar Miami
Re: Jetairfly rechtstreeks van Brussel naar Miami
Nog bedankt voor de uitgebreide info, Habbekuk! Deze informatie had ik zelf nog niet gevonden op site. En....we hebben de knoop doorgehakt! Op dinsdag 4 oktober vliegen we met Jetairfly naar Orland Sanford. We hebben gekozen voor Premium Club en ondanks dat we nog even geduld moeten hebben, hebben we er nu al super veel zin in uiteraard. Onze vijfde keer Florida en de tweede keer voor onze dochter. We gaan er weer wat moois van maken, waarschijnlijk eerst een weekje naar Rotonda West en dan nog twee weken naar Orlando. Nogmaals bedankt voor de tips en info!
Nog even een aanvulling van mijn kant over Jetairfly. Door omstandigheden hebben wij onze vakantie moeten verzetten van oktober naar juni. We hebben onze tickets om geboekt, extra kosten....ruim 700 euro. Dat was even slikken, maar toch maar gedaan, geen andere keuze. De dame van klantenservice adviseerde mij nog even een mail te sturen met de vraag of wij een tegemoetkoming in de extra kosten konden krijgen. Binnen een dag een reactie van Jetairfly op mijn mail....we hoefden nog maar 17,50 euro te betalen, de overige kosten werden door Jetairfly terug geboekt! En inderdaad er is keurig 700 euro terug geboekt naar mijn creditcard. Uiteraard super blij en tevreden met deze tegemoetkoming. Aankomende zaterdag gaan we ervaren hoe het vliegen met Jetairfly bevalt want dan vertrekken we vanaf Zaventem naar Miami.
Zooo dat is wel heel erg netjes van Jetair. Goed advies om een mail te sturen
Veel plezier met de aankomende vlucht en vakantie...
Groet ...

Veel plezier met de aankomende vlucht en vakantie...
Groet ...
Zeker een goed advies....en ik voelde me eerst zelfs nog wat bezwaard, het was ten slotte eigen initiatief om de boel om te zetten. Maar erg blij dat ik er toch een mail aan gewaagd heb. Gaat zeker lukken, we hebben er zin in en gaan enorm genieten!