Boek nu snel op Alamo.com (let op: wel Netherlands invullen bij 'resident off), niet aangeven dat je insider bent en je scoort SUPERtarieven.
Geldt ook voor National.com (let op: wel linksboven invullen Netherlands/English) en je scoort supertarieven: ook als Emerald lid!
National tarieven zijn zelfs nog iets lager bij Expedia.nl.
HURRY!!!!!!!!!!!!!!
Had zelf een Sixt reservering van €360 en nu een bij Alamo €173, Expedia €138, National €185 of 123(midsize Emerald)
A3
Error Fare bij National
Re: Error Fare bij National
Wow het is ook mij gelukt!!
ik had een reservering via Car del mar bij budget voor 18 dagen voor 459 euro voor een midsize suv en nu via expedia zelfde auto 202 euro dus snel geannuleerd bij Car del mar.
ik had een reservering via Car del mar bij budget voor 18 dagen voor 459 euro voor een midsize suv en nu via expedia zelfde auto 202 euro dus snel geannuleerd bij Car del mar.

Hoi hoi!
Nog een weekje voor we vertrekken! Laatste dingetjes regelen nu nog!
Ik heb de auto gehuurd toen deze error fares van toepassing waren, via Expedia.com geboekt bij National. Maar we zijn wel emerald lid, is de gratis extra chauffeur dan nog van toepassing?? Ik dacht dat ik er hier ergens over had gelezen dat iemand dat voor elkaar had gekregen maar ik kan het natuurlijk nu niet meer vinden. Heeft iemand hier ervaring mee?
En zal ik daar nu al naar National over mailen of het aan de balie regelen? We hebben namelijk een behoorlijke reis incl tussenstop achter de rug op dat moment en met twee kleine kinderen heb ik geen zin om dan nog moeilijk te gaan doen bij die balie. Maar als ik met bluf een eind kom is het misschien handiger als ik hier niet al over gemaild heb natuurlijk...
Groetjes en alvast bedankt voor het meedenken!
Nog een weekje voor we vertrekken! Laatste dingetjes regelen nu nog!

Ik heb de auto gehuurd toen deze error fares van toepassing waren, via Expedia.com geboekt bij National. Maar we zijn wel emerald lid, is de gratis extra chauffeur dan nog van toepassing?? Ik dacht dat ik er hier ergens over had gelezen dat iemand dat voor elkaar had gekregen maar ik kan het natuurlijk nu niet meer vinden. Heeft iemand hier ervaring mee?
En zal ik daar nu al naar National over mailen of het aan de balie regelen? We hebben namelijk een behoorlijke reis incl tussenstop achter de rug op dat moment en met twee kleine kinderen heb ik geen zin om dan nog moeilijk te gaan doen bij die balie. Maar als ik met bluf een eind kom is het misschien handiger als ik hier niet al over gemaild heb natuurlijk...

Groetjes en alvast bedankt voor het meedenken!

Ik zou géén slapende honden wakker maken, met dit soort e-mailtjes.iejoor schreef:Maar als ik met bluf een eind kom is het misschien handiger als ik hier niet al over gemaild heb natuurlijk...![]()

Dat heeft niet te maken met "voorelkaar krijgen" hoor , het staat namelijk gewoon in de voorwaarden van National Emerald :
As an Emerald Club member, you also enjoy an A-list of other benefits: Never pay extra when family members and business associates do the driving
As an Emerald Club member, you also enjoy an A-list of other benefits: Never pay extra when family members and business associates do the driving
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

Maar geldt dit dus ook als ik niet bij mijn reservering al heb doorgegeven lid te zijn?
Kun je de boeking zien als je op je Emerald-account bent ingelogd ?iejoor schreef:Maar geldt dit dus ook als ik niet bij mijn reservering al heb doorgegeven lid te zijn?

Wij hebben ook via Expedia geboekt en wel direct ons emerald nummer doorgeven, maar ook wij kunnen onze boeking niet zien als we ingelogd zijn....niet op de site en ook niet op de app.
Nee, komt niet maar boven. Maar ik zal zorgen dat ik het lidnummer bij me heb, dan komt het vast goed...?PENPE schreef:Kun je de boeking zien als je op je Emerald-account bent ingelogd ?iejoor schreef:Maar geldt dit dus ook als ik niet bij mijn reservering al heb doorgegeven lid te zijn?
Zaterdagavond na 4 weken heerlijk 'cruisen' door Florida mn auto, wederom geboekt middels de error-fare, weer ingeleverd en inderdaad stond op het receipt die mooie lage prijs. Overigens was dit wel iets hoger omdat je een mid-size boekt incl volle tank en uiteindelijk bent weggereden in een SUV met uiteraard een grotere tankinhoud.
Omdat onze oorspronkelijke vlucht van vrijdag was gecandeld ivm Hurricane Matthew heb ik middels de National App de huur met een dag verlengd. ( die App is echt superhandig overigens ).
De extra dag autohuur kwam uiteindelijk op $ 0,03

Omdat onze oorspronkelijke vlucht van vrijdag was gecandeld ivm Hurricane Matthew heb ik middels de National App de huur met een dag verlengd. ( die App is echt superhandig overigens ).
De extra dag autohuur kwam uiteindelijk op $ 0,03