Beste jullie,
Wij gaan in februari weer terug naar Orlando. Als echte racefans gaan we dan ook een aantal dagen naar Daytona, met als hoogtepunt natuurlijk de Daytona 500. Mijn vraag is:
Wie weet waar ik ter plekke fotos kan laten afdrukken in de omgeving van Orlando/International Drive zelf?
Is er ergens een fotoservice? Bij Walmart wellicht?
Ik wil namelijk graag de ene dag fotos maken en de volgende dag handtekeningen erop laten zetten.
Alvast dank!
Waar fotos af laten drukken Orlando?
- Orlando2005
Re: Waar fotos af laten drukken Orlando?
Walmart, Walgreens en al dat soort winkels kan je je foto's laten afdrukken.
Wij hebben één keer al onze foto's laten afdrukken bij een Walgreens aan de 192 en waren en zeer tevreden over.
Gr. Ronald
Wij hebben één keer al onze foto's laten afdrukken bij een Walgreens aan de 192 en waren en zeer tevreden over.
Gr. Ronald
dank je.
En in welk formaat moet je die daar aanleveren?
Op USB stick? Of kan ik ter plekke de fotos uploaden of zo? Of kabeltje van telefoon naar usb ingang?
Op USB stick? Of kan ik ter plekke de fotos uploaden of zo? Of kabeltje van telefoon naar usb ingang?
Of bij Walmart , klik HIER voor een (prijs)overzicht
Heel vroeger voor het digitale camera-tijdperk, liet ik ze altijd afdrukken bij Publix, prima kwaliteit
Heel vroeger voor het digitale camera-tijdperk, liet ik ze altijd afdrukken bij Publix, prima kwaliteit

Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

- Orlando2005
Ik weet dat wij de foto´s hebben aangeleverd op een memocard uit het fototoestel. Het apparaat heeft diverse cardreaders maar ook een usb stick is geen probleem. Je kan ter plaatse nog de foto´s bekijken en foto´s skippen voordat je ze afdrukt.Qpido schreef:dank je.
Gr. Ronald