Blue Heron Beach Resort

Plaats reactie
Orlandomeester

Blue Heron Beach Resort

Bericht door Orlandomeester »

Beste forumleden,

Heeft er iemand ervaring met het 'Blue Heron Beach Resort'? Wij overwegen om volgende zomer een condo (one-bedroom) daar te huren.

Wellicht heeft iemand ervaring met andere conto's in Lake Buena Vista? Tips zijn van harte welkom!

Groet, Willem

Tcjvissers
Contacteer:

Re: Blue Heron Beach Resort

Bericht door Tcjvissers »

hi willem
wij hebben er in het verleden 2 keer gelogeerd. Een prima accommodatie (wel alweer een aantal jaar geleden). Enige nadeel vonden we dat het zwembad altijd in de schaduw ligt van het hoge gebouw. echt geen zon dus.
ook vonden we het, inmiddels, behoorlijk aan de prijs.
00 westcoast,1 florida,2 honeymoon,3 new orleans,4-5 orlando,6 florida,7 orlando,8 summer & xmas,9-10 spring & xmas,11-12 summer & xmas,13 spring & xmas,14-15-16-18-19 summer & xmas, 17 west coast, x-mas.
http://tcjvissers.blogspot.nl

Rob en Tineke

Bericht door Rob en Tineke »

Hallo Willem

de afgelopen 5 jaar hebben we een appartement gehuurd, aankomend september verblijven wij voor een week in blue heron beach. Nette accommodatie waarin alles aanwezig is wat je nodig hebt, lekker ruim balkon waarop je s avonds lekker kan zitten en genieten van het uitzicht. Zwembad ligt deels in de schaduw, afhankelijk van het moment van de dag. Voldoende parkeer gelegenheid en een vriendelijke receptie. Als wij richting Orlando gaan verblijven wij altijd in blue heron beach

John
Site Beheerder

Bericht door John »

Zelfde verhaal als Twan hierboven (ook 2x geweest) Het is ons prima bevallen, het ligt vrij centraal (aan de drukke 535) Walmart, Outlets, Disney Springs enz in de buurt. Starbucks, Dunkin' Donuts, Subway en Cici's pizza voor de deur.
Vindt u Orlandofans leuk? Like ons op Facebook of volg ons op Twitter

Jackie
Contacteer:

Bericht door Jackie »

Wij zijn hier in 2009 geweest. Ik vond het een heerlijke plek.
Perfecte locatie, prachtig uitzicht, fijn zwembad en heerlijk appartement. Het nadeel was dat er geen wifi was en daarom hebben we het daarna niet meer geboekt.
Ik ga ervan uit dat er tegenwoordig wel wifi is.

Jackie

Rob en Tineke

Bericht door Rob en Tineke »

hai Jackie

tegenwoordig heeft blue heron beach wifi in de appartementen

Jackie
Contacteer:

Bericht door Jackie »

Rob en Tineke schreef:hai Jackie

tegenwoordig heeft blue heron beach wifi in de appartementen
J dat kan ook niet anders in deze tijd ;-)

Orlandomeester

Bericht door Orlandomeester »

Inmiddels hebben we een verblijf geboekt in het Blue Heron Beach Resort voor onze reis deze zomer. We hebben geboekt via Homeaway en hebben een prima prijs (zeker voor het hoogseizoen) betaald. Voor € 1600 zitten we drie weken in een one-bedroom apartment.

Met name vanwege het feit dat het zwembad op sommige momenten in de schaduw ligt heb ik wel even getwijfeld. Maar aangezien we regelmatig in de Disney Waterparken te vinden zullen zijn, verwacht ik dat we toch niet zoveel zullen zwemmen bij het resort.

Mijn ervaringen zal ik met jullie delen.

Willem

Plaats reactie