National contract kortingscodes
Re: National contract kortingscodes
Ik vond de prijs wel normaal, $840 voor bijna 4 weken.
Voordeel is als er een beter prijs is, gewoon annuleren en opnieuw boeken.
Mocht de prijs duurder worden(kan zomaar gebeuren) heb je iig al een boeking staan.
Voordeel is als er een beter prijs is, gewoon annuleren en opnieuw boeken.
Mocht de prijs duurder worden(kan zomaar gebeuren) heb je iig al een boeking staan.
Bij mij lukt het niet.
Krijg al een tijdje te zien dat er geen auto's beschikbaar zijn.
en de Code 8572130 pakt hij ook niet.
Krijg al een tijdje te zien dat er geen auto's beschikbaar zijn.
en de Code 8572130 pakt hij ook niet.
Ik denk een bekende fout.......
Link boven in het scherm heb je de optie "Your Country and Language" als je deze niet op The Netherlands zet krijg je idd de foutmelding die jij krijgt.
Link boven in het scherm heb je de optie "Your Country and Language" als je deze niet op The Netherlands zet krijg je idd de foutmelding die jij krijgt.
Als ik ga kijken bij national cars ,en de code voor 30$ korting ingeef lukt het niet . Blijft de zelfde prijs?wat doe ik verkeerd . Heeft er al iemand de code 8572158 gebruikt .?
Zojuist boeking gemaakt met 8572158 + de $30 korting van BJ's en kon gewoon de boeking voltooien. ( Inloggen als Emerald )kiamzo schreef:Als ik ga kijken bij national cars ,en de code voor 30$ korting ingeef lukt het niet . Blijft de zelfde prijs?wat doe ik verkeerd . Heeft er al iemand de code 8572158 gebruikt .?
Prijsverschil is $34 goedkoper dan met KLM/Flying Blue code ( Bij een huur van 28 dagen )
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

Penpe waar moet ik dan de 30$ code ingeven het lukt mij helemaal niet kan je een voorbeeld geven a.u.b.
Ik hoop dat dit plaatje duidelijk is

Bij mij kwam er zo een prijs uit van $816.29

Bij mij kwam er zo een prijs uit van $816.29
Bij mij blijft hij aangeven dat er geen auto's beschikbaar zijn.
Ik heb hem op Netherlands staan, dezelfde codes op dezelfde manier ingevuld.
Met en zonder ingelogd te zijn als emerald member. Er zijn nooit auto's beschikbaar.
De enige manier dat het wel lukt om de prijzen te zien is via locaties zoeken.
Ik kom dan op $ 900 voor 16 dagen
(20-4 aankomst/ 5-5 vertrek)
Dit is zonder codes maar als emerald lid.
Zodra ik de codes invoer zijn er wederom geen auto's beschikbaar.
Kan iemand kijken wat de prijs is voor deze data?
Ik heb hem op Netherlands staan, dezelfde codes op dezelfde manier ingevuld.
Met en zonder ingelogd te zijn als emerald member. Er zijn nooit auto's beschikbaar.
De enige manier dat het wel lukt om de prijzen te zien is via locaties zoeken.
Ik kom dan op $ 900 voor 16 dagen

Dit is zonder codes maar als emerald lid.
Zodra ik de codes invoer zijn er wederom geen auto's beschikbaar.
Kan iemand kijken wat de prijs is voor deze data?
Ik kom op
Estimated Total:
(includes taxes and fees)
$529.47 *
Approx (€497.70 )
Estimated Total:
(includes taxes and fees)
$529.47 *
Approx (€497.70 )
Bedankt Robisjo,
Die prijs is een stuk beter.
Ik blijf het proberen
Het vreemde is dat als ik in mei een week probeer (we gaan dan ook naar Orlando) dan doet hij het wel met codes en al.
Maar zodra ik ga boeken geeft hij een error.
Die prijs is een stuk beter.
Ik blijf het proberen

Het vreemde is dat als ik in mei een week probeer (we gaan dan ook naar Orlando) dan doet hij het wel met codes en al.

Heb zojuist 2 boekingen ( met 8572130 en NDA2324BR ) gemaakt voor mei zonder errorsJackie schreef:Het vreemde is dat als ik in mei een week probeer (we gaan dan ook naar Orlando) dan doet hij het wel met codes en al.

Als ik een proefbooking doe met of zonder bj code mijn prijs blijft hetzelfde .
Wil graag van 31/03/2017 tot en met 15/04/2017 Miami AirPort . Kom dan uit op 468,19$
Wil graag van 31/03/2017 tot en met 15/04/2017 Miami AirPort . Kom dan uit op 468,19$
Als ik een proefbooking doe met of zonder bj code mijn prijs blijft hetzelfde .
Gebruikt er hier niemand de code 8572158 ?
kiamzo schreef:Als ik een proefbooking doe met of zonder bj code mijn prijs blijft hetzelfde .
Met code 8572158 + NDA2324BR kom ik uit op $ 437, 58 ( zonder fuel-option ) en zonder de extra korting kom ik op hetzelfde bedrag uit. Gebruik ik echter de 8572130 + NDA2324BR dan kom ik op $468.19 ( zonder fuel-option )
Of hier iemand overigens ook de 8572158 (heeft) gebruikt is mij (nog) niet bekend, maar is wel steeds het goedkoopste....

Als ik 8572158 gebruik lukt het wel.
Gebruik ik 8572130, dan zijn er geen auto's beschikbaar.
Gebruik ik 8572130, dan zijn er geen auto's beschikbaar.