Priceline
Priceline
Weet dat er hier al mensen geboekt hebben via priceline met mer dan 2 personen , hoe doen jullie dit geef je dit pas aan als je in het hotel aankomt ? Heb een hotel op het oog voor 100€ kamer met 2 bedden . Kan ik dit boeken en er dan met drie mensen gaan
- Orlando2005
Re: Priceline
Wij hebben regelmatig via Priceline geboekt. Nog nooit problemen gehad als we in het hotel met z´n vieren stonden. Vraag ook altijd vriendelijk om een kamer met 2 double beds. Gewoon boeken zou ik zeggen.
Denk ook even om de Name Your Own Price van Priceline. De korting die je kan krijgen is niet zo groot meer als voorheen maar nog steeds leuk om te doen.
Gr. Ronald
Denk ook even om de Name Your Own Price van Priceline. De korting die je kan krijgen is niet zo groot meer als voorheen maar nog steeds leuk om te doen.
Gr. Ronald
Heb een hotel gezien voor 100€ 3 1/2 ster Miami AirPort voor 31/03-01/04/2017 weet driemanschap welk hotel het kan zijn ?
Dat kun je navragen op betterbidding.com
Al onze blogs op: http://daneleens.blogspot.com
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.
Geboekt Miami AirPort . 3.1/2 ster Express deal 99€ - coupon 7% totaal 113 € en dit voor een vrijdag avond .
Gewonen Sheraton Miami AirPort . Ben hier heel blij mee nu maar hopen dat het goed komt met 3 pers.
Gewonen Sheraton Miami AirPort . Ben hier heel blij mee nu maar hopen dat het goed komt met 3 pers.