National contract kortingscodes
Re: National contract kortingscodes
Heb juist een afrekening van national gekregen nu staat er de code NDA2324BR terug in rekening gebracht ,heeft er nog iemand dat al gehad ?
- Orlando2005
Nee, nog nooit gehad en de code zojuist bij 2 reserveringen nog gewoon kunnen gebruiken.kiamzo schreef: 17 apr 2017 23:36 Heb juist een afrekening van national gekregen nu staat er de code NDA2324BR terug in rekening gebracht ,heeft er nog iemand dat al gehad ?
Wat mij wel opviel is dat ik via laptop met al onze bekende codes geen auto kon reserveren ( Currently there are no vehicles available for the date and time you selected ) en dat ik via de National app op mijn gsm wel de codes kon gebruiken en een auto kon huren.
De code werkte bij ons ook en was dus in korting gegeven bij de reservering , maar nu na de auto terug in te leveren staat er op mijn faktuur eerst de korting in mindering en daarna staat ze er weer bij vermeld maar dan terug te betalen door ons
- Orlando2005
Misschien even een email naar National. Nee heb je, ja kan je krijgen.kiamzo schreef: 18 apr 2017 10:49 De code werkte bij ons ook en was dus in korting gegeven bij de reservering , maar nu na de auto terug in te leveren staat er op mijn faktuur eerst de korting in mindering en daarna staat ze er weer bij vermeld maar dan terug te betalen door ons
Gr. Ronald
Ook vandaag weer de (dagelijkse) proefboekingen gedaan met gebruikmaking van de bekende codes. De prijzen zitten overigens sinds een aantal weken nog steeds op hetzelfde peil.
Maar toen ik echter voor de leut een boeking maakte zonder een contractcode maar wel met de $30 couponcode ( NDA2324BR ) van BJ Travel kwam ik zowaar opeens $90 goedkoper uit. Dus meteen maar mn 2 reeds staande boekingen geannuleerd en deze proefboeking confirmed.
En daar wordt uw redacteur vrolijk van

Maar toen ik echter voor de leut een boeking maakte zonder een contractcode maar wel met de $30 couponcode ( NDA2324BR ) van BJ Travel kwam ik zowaar opeens $90 goedkoper uit. Dus meteen maar mn 2 reeds staande boekingen geannuleerd en deze proefboeking confirmed.
En daar wordt uw redacteur vrolijk van

Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

Heel vreemd want alles is inclusief wat je normaal niet heb zonder contractcode
En het grappige is ook wel dat er ineens 9 (ja... negen) extra drivers included zijn...
.

Ik heb de verzekeringen en upfront-fuel standaard aangezet op/in mn Emerald-account, dus geeft bij mij altijd inclusief deze opties weer.Senna schreef: 01 jun 2017 08:51 Heel vreemd want alles is inclusief wat je normaal niet heb zonder contractcode
Inderdaad, maar dat zie ik al een tijdje verschijnen, zie het nu er (nog) niet van in maar het is wel grappig om te ziencorrus schreef: 01 jun 2017 13:46 En het grappige is ook wel dat er ineens 9 (ja... negen) extra drivers included zijn...![]()
![]()
.

Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

-
Is heel veel duurder voor mij dan bij Hertz voor deze zomer, deze zal het niet worden voor mij.
Ben aan het kijken voor autohuur vanaf MCO 10-26 okt als Emerald member.
Ik heb alle bekende contract en kortingscodes geprobeerd maar krijg bedragen tussen $500 en $1600
En als ik doorklik is het opeens honderden $ duurder.
$500 leek me wel een redelijk bedrag maar dat werd ruim $800 na doorklikken.
Willen jullie ook eens kijken voor mij?
Ik heb alle bekende contract en kortingscodes geprobeerd maar krijg bedragen tussen $500 en $1600

En als ik doorklik is het opeens honderden $ duurder.
$500 leek me wel een redelijk bedrag maar dat werd ruim $800 na doorklikken.
Willen jullie ook eens kijken voor mij?
Al onze blogs op: http://daneleens.blogspot.com
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.
- Orlando2005
Hoi Hannie,
ik kom met al de bekende codes op basis tarief van $526,02 uit.
Estimated Total: (includes taxes and fees) $533.45 * Approx (€469.44 )
Ik denk dat je ergens iets verkeerd doet.
Staat er links bovenaan de site Nederland ?
Gr. Ronald
ik kom met al de bekende codes op basis tarief van $526,02 uit.
Estimated Total: (includes taxes and fees) $533.45 * Approx (€469.44 )
Ik denk dat je ergens iets verkeerd doet.
Staat er links bovenaan de site Nederland ?
Gr. Ronald
Laatst gewijzigd door Orlando2005 op 01 jul 2017 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja er staat Nederland links boven en ik ben ingelogd als Emerald member.
Alleen de visa canada code doet het bij de andere krijg ik de mededeling dat er geen auto's zijn voor mijn periode.
Ik krijg niet jouw prijs, eerst is het $490 en na doorklikken is het $608.
Heb jij ook doorgeklikt?
Alleen de visa canada code doet het bij de andere krijg ik de mededeling dat er geen auto's zijn voor mijn periode.
Ik krijg niet jouw prijs, eerst is het $490 en na doorklikken is het $608.
Heb jij ook doorgeklikt?
- Orlando2005
Ja ik heb helemaal doorgeklikt, de laatste stap is RESERVE
Gr. Ronald
- Orlando2005
Ik heb je een email gestuurd met de gebruikte code's.
Kijken of je daarmee verder komt.
Gr. Ronald
Kijken of je daarmee verder komt.
Gr. Ronald
Met jouw codes krijg ik ook weer de mededeling dat er geen auto's zijn op mijn data.
Morgen maar eens alle cookies wissen en opnieuw proberen. Misschien dat dat scheelt.
Morgen maar eens alle cookies wissen en opnieuw proberen. Misschien dat dat scheelt.