Hi!

Ben je nieuw, stel je even voor, zodat iedereen je leert kennen.
Plaats reactie
Lieke

Hi!

Bericht door Lieke »

Dag iedereen,

Ik ben Aurélie, 30 jaar en ga volgend jaar november 2018 voor het eerst richting Orlando. (in 2010 reeds Las Vegas eens gedaan).

We gaan eerst 4 dagen op Star Wars conventie in Daytona Beach en daarna staat er dus nog een goede 10 dagen gepland ... Als grote disneyfreak (nog een beetje en we zitten weer in DLP) wil ik uiteraard de parken bezoeken, maar hopelijk ook iets waarmaken dat op mijn bucket list staat...met dolfijnen zwemmen ariel

Ik lees graag jullie tips & tricks mee... We reizen met 2 koppels, dus alle logie-kosten worden gedeeld door 2 (handig!). Voor het gemak zouden we een villa met zwembad willen ...

Dat wordt aftellen geblazen!

Hannie
Contacteer:

Re: Hi!

Bericht door Hannie »

Mooie plannen.
Het zwemmen met dolfijnen kan bij Discovery cove en bij John Pennekamp op Key Largo.
Goed plan om een villa te delen!
Al onze blogs op: http://daneleens.blogspot.com
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.

m.mouse

Bericht door m.mouse »

Hoi Aurelie, welkom hier. Zelf ben ik al een paar keer in Discovery Cove geweest. Het is echt een dag in een paradijs. Zwemmen met de dolfijnen, vissen en manta rays. Het lijkt in eerste instantie heel duur, maar je krijgt ontbijt, lunch en de hele dag drinken en snacks. Daarnaast toegang tot Seaworld. Echt een aanrader dus.
Veel plezier met de voorbereiding.
Afbeelding

Lieke

Bericht door Lieke »

m.mouse schreef: 01 aug 2017 18:26 Hoi Aurelie, welkom hier. Zelf ben ik al een paar keer in Discovery Cove geweest. Het is echt een dag in een paradijs. Zwemmen met de dolfijnen, vissen en manta rays. Het lijkt in eerste instantie heel duur, maar je krijgt ontbijt, lunch en de hele dag drinken en snacks. Daarnaast toegang tot Seaworld. Echt een aanrader dus.
Veel plezier met de voorbereiding.
Ik heb reeds kunnen kijken .. In de periode die wij zouden gaan, zou het neerkomen op 250$ per persoon. Voor zo een avontuur met inderdaad dan ook "all inclusive" dagje, vind ik dat op zich echt wel meevallen... (ik heb ook periodes gezien waar de prijs het dubbele is ... Ben ik blij dat wij niet in de vakantie gaan :mrgreen: )

José

Bericht door José »

Mocht je ook the Keys bezoeken, op Islamorada bij https://theaterofthesea.com kun je ook met o.a. Dolfijnen zwemmen. Erg leuk daar.
Al 26 jaar Florida vakanties en het blijft geweldig. minniemouse mickeymouse flagusa

Plaats reactie