Ervaringen m.b.t. vliegen met Iberia

Plaats reactie
kiamzo

Ervaringen m.b.t. vliegen met Iberia

Bericht door kiamzo »

Vliegen volgend jaar met iberia naar miami.
Heeft er al iemand met iberia gevlogen en wat was de ervaring hermee.

spocki

Re: Ervaringen m.b.t. vliegen met Iberia

Bericht door spocki »

2011 met iberia van Miami naar Madrid gevlogen. Goede maatschappij voldoende eten en drinken aan boord, vriendelijke crew.
zeker geen slechte ervaring!

Tans4USA

Bericht door Tans4USA »

In 2012 hebben mijn man en onze zoon met vrienden met Iberia gevlogen.
Was verder prima vlucht, niets anders dan anders.
Leuk detail is dat je in het vliegtuig een camera hebt waarmee je de staart van het vliegtuig kunt zien.

Afbeelding

zjwien
Contacteer:

Bericht door zjwien »

Ik vind het alleen zo jammer dat zij intercontinentaal nog steeds geen eigen schermpjes hebben.... Tien uur vliegen is lang maar zonder eigen schermpje is het nóg langer. Zodra ze schermpjes hebben zal Iberia zeker een optie zijn voor ons.
Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
It is never too early to book a vacation

http://www.schoutenjanssen.nl/

kiamzo

Bericht door kiamzo »

Als ik ga kijken bij SeatGuru heeft onze vlucht naar Miami wel eigen schermpjes en internet. vliegen met airbus A330-300

zjwien
Contacteer:

Bericht door zjwien »

Dat zou best kunnen, het ligt o.a. aan de route die je vliegt natuurlijk en wij komen uit Frankrijk....
Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
It is never too early to book a vacation

http://www.schoutenjanssen.nl/

TwannyToeter

Bericht door TwannyToeter »

Op de heenreis afgelopen 29 september met Iberia van Amsterdam naar Madrid naar Boston gevlogen.

Eens, maar nooit, nooit meer.

De vlucht van Amsterdam naar Madrid, gewone stoelen in Economy. Nog nooit heb ik mij zo als een sardientje ingeblikt gevoeld als in dit vliegtuig. Letterlijk mijn knieen tegen de stoel terwijl ik geheel rechtop zat. Belachelijk. Ik heb dit jaar reeds met AerLingus, KLM, Wizzair en Ryanair gevlogen, en dit sloeg echt alles.

De vlucht van Madrid naar Boston. Vooraf ingecheckt en extra bijbetaald voor Exitrow seats (€30 per stoel). Tickets geprint, lopen vliegtuig in, blijkt de aan ons toegewezen rij geen exitseat te zijn, maar de rij erachter. Een gewone, krappe economy stoel waarvoor ik niet had hoeven bijbetalen.
Steward erbij geroepen, kon niets voor ons betekenen, moesten we maar regelen via de website met de customer service.
Formulier online ingevuld (2x, eerste keer duurde te lang dus werd de connectie verbroken, kon ik opnieuw beginnen) en verzonden, duurde 2 weken voor ik reactie kreeg. Reactie was dat ik geen geld terug zou krijgen, omdat ik stoelen had gekregen die in de exitrow waren (!!!!!). Sterkte ermee. Ow ja, op de email die ik ontving kon ik geen reactie sturen, daar dit vanuit een leeg emailadres verzonden werd.

Ik ben zojuist thuis aangekomen na onze vakantie (terugreis was met British Airways, waar we ook geboekt hadden, en dat was perfect) en morgen moet ik dus gaan bellen om die €60 alsnog terug te krijgen.

Madrid is bovendien een waardeloos vliegveld, en je vliegt eerst 2 uur de verkeerde kant op waardoor de vlucht naar Boston ineens 8 uur werd ipv 6.

Al met al, ongeacht of het me lukt om die €60 terug te krijgen, was dit een eens-maar-nooit-meer ervaring met Iberia. Ik raad deze maatschappij dan ook aan iedereen af, en zou nog eerder €250 extra betalen voor een ticket met een andere maatschappij dan dat ik voor een goedkope aanbieding van Iberia zou kiezen.

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

De laatste ervaringen met Iberia in dit topic dateren inmiddels al weer uit 2014...

Afbeelding
( Foto : Iberia)

In de tussenliggende tijd zullen er ongetwijfeld Orlandofans de oversteek met Iberia gemaakt hebben en dus de recente(re) ervaringen met deze maatschappij willen delen ?

Laat eens wat horen !
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

TwannyToeter

Bericht door TwannyToeter »

Misschien was mijn reactie zo helder dat ik de laatste ben geweest :)
Dan is mijn doel bereikt haha... airplane

Orlando2005

Bericht door Orlando2005 »

De dames in huis hebben 2 jaar geleden met Iberia gevlogen, eens maar nooit meer.
Slechte service aan boord, verouderd toestel, onvriendelijk personeel en rennen en vliegen op het grote vliegveld van Madrid.

Gr. Ronald

Plaats reactie