Ook hier hetzelfde verhaal,nu vliegen we dus op de dinsdagen.Hebben alleen pech met de autohuur,we wilden die wijzigen maar mooi dat het dan duurder werd. We hebben die dus moeten annuleren.cloggie68 schreef:Het hoofdkantoor in Ierland had (volgens de mevrouw van Aer Lingus in NL) de korte vluchten niet aangepast... zo vlogen wij op 12 juli naar Dublin en dan op 10 juli naar Orlando...terug in de tijd, of zoiets. Inmiddels is alles keurig opgelost en gaan we op dinsdag heen en op zaterdag terug... Nu maar hopen dat het hier bij blijft...
Aer Lingus
Re: Aer Lingus
Het is wel geen Florida/Orlando deze keer,maar misschien toch leuk om ons ook hier te volgen.
http://passiegoingwest.blogspot.nl/
http://passiegoingwest.blogspot.nl/
- Ja sam Jery
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 26 jun 2011 11:08
Re: Aer Lingus
Beetje domme vraag misschien, maar waarom zie ik dit onderwerp en de reacties niet staan op de hoofdpagina bij "Laatste 20 Forumberichten"?
Orlando in april/mei 2009, 2010, 2012 en 2015 bezocht. Momenteel helaas geen idee wanneer we er weer heen kunnen gaan...
- Ja sam Jery
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 26 jun 2011 11:08
Re: Aer Lingus
Hmm, geen reactie. Was mijn vraag dan zo dom??? 

Orlando in april/mei 2009, 2010, 2012 en 2015 bezocht. Momenteel helaas geen idee wanneer we er weer heen kunnen gaan...
Re: Aer Lingus
Nee,hoor de vraag is al meerdere malen gesteld en beantwoord.
Er zijn bij het instellen keuze's gemaakt voor de leesbaarheid van de frontpage.
Sommige (sub) forums doen bewust niet mee, daarom zie je jouw bericht niet.
Ik zal "de laatste 20" hernoemen naar Forum headlines , om verwarring weg te nemen.
Er zijn bij het instellen keuze's gemaakt voor de leesbaarheid van de frontpage.
Sommige (sub) forums doen bewust niet mee, daarom zie je jouw bericht niet.
Ik zal "de laatste 20" hernoemen naar Forum headlines , om verwarring weg te nemen.
-
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 28 jun 2011 10:35
- Locatie: Eindhoven
Re: Aer Lingus
Afgelopen vakantie met Aer Lingus gevlogen van Amsterdam via Dublin (US Preclearance) naar Boston, en dezelfde route omgekeerd 2 weken later.
We zijn zeer tevreden over de service, het eten en entertainment, de prijs en de US Preclearance op Dublin. De luchthaven Dublin vonden wij ook zeer geschikt.
Enige minpuntje vonden wij dat je achter de Preclearance niet veel winkeltjes en restaurantjes meer hebt. Daarom als tip(je): Loop naar de preclearance area en check of het druk is. Is het rustig zoals bij ons, loop dan weer terug en ga een hapje eten en shoppen als je dat wil doen, en ga daarna via de preclearance naar je gate. Geen honger of "shop anger", dan kun je ook meteen naar je gate uiteraard.
Indien de prijs weer goed is zou ik zo weer met hun vliegen.
We zijn zeer tevreden over de service, het eten en entertainment, de prijs en de US Preclearance op Dublin. De luchthaven Dublin vonden wij ook zeer geschikt.
Enige minpuntje vonden wij dat je achter de Preclearance niet veel winkeltjes en restaurantjes meer hebt. Daarom als tip(je): Loop naar de preclearance area en check of het druk is. Is het rustig zoals bij ons, loop dan weer terug en ga een hapje eten en shoppen als je dat wil doen, en ga daarna via de preclearance naar je gate. Geen honger of "shop anger", dan kun je ook meteen naar je gate uiteraard.
Indien de prijs weer goed is zou ik zo weer met hun vliegen.
*************************************
Blog 2014: http://twanenjudithvakantie2014.blogspot.nl/
Blog 2013: http://sincitymei2013.blogspot.nl/
Blog 2012: http://huwelijksreistwan-judith.blogspot.com/
Blog 2011: http://twanjudith2011.blogspot.com/
Blog 2014: http://twanenjudithvakantie2014.blogspot.nl/
Blog 2013: http://sincitymei2013.blogspot.nl/
Blog 2012: http://huwelijksreistwan-judith.blogspot.com/
Blog 2011: http://twanjudith2011.blogspot.com/
Re: Aer Lingus
http://www.aerlingus.com/nl/home/index.jspdisneyboy schreef:Hebben jullie een internetsite van Aer Lingus waar wij kunnen boeken?
Re: Aer Lingus
Ja, ze vliegen alleen op dinsdag en zaterdag. Tot vorig jaar ook de donderdag maar die hebben ze er eind 2011 uitgehaald.
Blog 2011: http://www.usinflorida2011.blogspot.com
Blog 2012: http://www.usinflorida2012.blogspot.com
Blog 2013: http://www.usinflorida2013.blogspot.com
Blog 2012: http://www.usinflorida2012.blogspot.com
Blog 2013: http://www.usinflorida2013.blogspot.com
Re: Aer Lingus
ik zag dat de periode vd Meivakantie al EUR 600 duurder was dan dat ik het geboekt had
Re: Aer Lingus
prijzen zijn inderdaad een stuk omhoog gegaan. Bij ons zo'n 100 euro per ticket.
Re: Aer Lingus
Wij zijn afgelopen september met Aer Lingus naar de overkant gevlogen, niet naar Orlando maar naar Washington. hoewel de eindbestemming, denk ik, niet uitmaakt voor de ervaring.
Voor ons was het de 3e keer vliegen met Aer Lingus en wij ervaren deze maatschappij altijd als zeer prettig. Goed entertainment systeem, vriendelijke service aan boord en, wat wij een groot pluspunt vinden, in Dublin al door de Amerikaanse immigratie. Hiervoor zou ik de volgende keer wel een iets langere overstap inplannen want de 1,5 uur die we dit keer hadden hebben we als bijzonder krap ervaren.
Onze terugreis, in Oktober vanaf Boston, was uiteraard ook met Aer Lingus gepland, maar dit liep anders. Online of via de automaat op de luchthaven inchecken bleek niet mogelijk, dus aangeschoven in de rij voor de incheckbalie. De rij schoot niet heel hard op en mensen vertrokken weer met bagage van de balie. Omdat we om ons heen wel wat geruchten opvingen maar eens gevraagd in de rij of men wist wat er aan de hand was.
De vlucht vanuit Ierland die ochtend bleek gecancelled zodat er uiteraard geen vliegtuig beschikbaar was om ons terug te vliegen. En dan wordt het lastig. Eindelijk aangekomen bij de balie werd ons niet veel anders dan dat verteld en kregen we de keuze of omboeken (en daarvoor aanschuiven in een andere rij) of wachten op de vlucht die waarschijnlijk rond 3 uur 's nachts zou vertrekken i.p.v. de oorspronkelijke tijd van 18.00 uur.
We zijn aangeschoven in de andere rij en uiteindelijk zijn we omgeboekt op een Virgin vlucht om 21.35 uur via London Heathrow en daarna met British Airways naar Amsterdam. Maar niet voordat we 3 keer uit de rij zijn gehaald en weer terug werden gestuurd, personeel ons voorzag van informatie die door ander personeel weer werd tegengesproken, we uiteindelijk door iemand zouden worden geholpen die ons bezwoer echt terug te komen waarna we hem niet meer terugzagen en we opeens werden gebeld door weer een ander die ons wist te melden dat we waren omgeboekt om daarna weer door een ander te worden geroepen. Kortom het was complete chaos waarbij we de indruk hadden dat niemand van het Aer Lingus personeel nu eigenlijk wist waar ze mee bezig waren. En dat terwijl toch al aardig wat uurtjes van tevoren bekend was dat er geen vliegtuig zou zijn voor ons.
Dit was onze eerste ervaring met een dergelijke situatie en hoewel we zelf denken dat dit toch anders (beter) zou moeten kunnen hebben we niet de illusie dat zo'n vertragingssituatie bij een andere maatschappij heel veel beter zou verlopen. Daar willen we Aer Lingus dan ook niet op afrekenen en dit voorval zal ons er niet van weerhouden om een volgende keer weer met deze maatschappij te vliegen.
Overigens was de afhandeling van onze klacht die we een paar dagen na thuiskomst hebben ingediend in verband met de uiteindelijke vertraging van op een paar minuten na net geen 4 uur wel heel goed. Na een aantal keer heen en weer mailen hadden we de vergoeding van 2 maal € 300,- op de rekening staan. Grote klasse!
Voor ons was het de 3e keer vliegen met Aer Lingus en wij ervaren deze maatschappij altijd als zeer prettig. Goed entertainment systeem, vriendelijke service aan boord en, wat wij een groot pluspunt vinden, in Dublin al door de Amerikaanse immigratie. Hiervoor zou ik de volgende keer wel een iets langere overstap inplannen want de 1,5 uur die we dit keer hadden hebben we als bijzonder krap ervaren.
Onze terugreis, in Oktober vanaf Boston, was uiteraard ook met Aer Lingus gepland, maar dit liep anders. Online of via de automaat op de luchthaven inchecken bleek niet mogelijk, dus aangeschoven in de rij voor de incheckbalie. De rij schoot niet heel hard op en mensen vertrokken weer met bagage van de balie. Omdat we om ons heen wel wat geruchten opvingen maar eens gevraagd in de rij of men wist wat er aan de hand was.
De vlucht vanuit Ierland die ochtend bleek gecancelled zodat er uiteraard geen vliegtuig beschikbaar was om ons terug te vliegen. En dan wordt het lastig. Eindelijk aangekomen bij de balie werd ons niet veel anders dan dat verteld en kregen we de keuze of omboeken (en daarvoor aanschuiven in een andere rij) of wachten op de vlucht die waarschijnlijk rond 3 uur 's nachts zou vertrekken i.p.v. de oorspronkelijke tijd van 18.00 uur.
We zijn aangeschoven in de andere rij en uiteindelijk zijn we omgeboekt op een Virgin vlucht om 21.35 uur via London Heathrow en daarna met British Airways naar Amsterdam. Maar niet voordat we 3 keer uit de rij zijn gehaald en weer terug werden gestuurd, personeel ons voorzag van informatie die door ander personeel weer werd tegengesproken, we uiteindelijk door iemand zouden worden geholpen die ons bezwoer echt terug te komen waarna we hem niet meer terugzagen en we opeens werden gebeld door weer een ander die ons wist te melden dat we waren omgeboekt om daarna weer door een ander te worden geroepen. Kortom het was complete chaos waarbij we de indruk hadden dat niemand van het Aer Lingus personeel nu eigenlijk wist waar ze mee bezig waren. En dat terwijl toch al aardig wat uurtjes van tevoren bekend was dat er geen vliegtuig zou zijn voor ons.
Dit was onze eerste ervaring met een dergelijke situatie en hoewel we zelf denken dat dit toch anders (beter) zou moeten kunnen hebben we niet de illusie dat zo'n vertragingssituatie bij een andere maatschappij heel veel beter zou verlopen. Daar willen we Aer Lingus dan ook niet op afrekenen en dit voorval zal ons er niet van weerhouden om een volgende keer weer met deze maatschappij te vliegen.
Overigens was de afhandeling van onze klacht die we een paar dagen na thuiskomst hebben ingediend in verband met de uiteindelijke vertraging van op een paar minuten na net geen 4 uur wel heel goed. Na een aantal keer heen en weer mailen hadden we de vergoeding van 2 maal € 300,- op de rekening staan. Grote klasse!
Re: Aer Lingus
De laatste ervaringen met Aer Lingus in dit topic cq het forum dateren inmiddels van begin 2017...

( Foto : Aer Lingus )
In de tussenliggende tijd zullen er ongetwijfeld Orlandofans de oversteek met Aer Lingus gemaakt hebben en dus de recente(re) ervaringen met deze maatschappij willen delen ?
Laat eens wat horen !
( Foto : Aer Lingus )
In de tussenliggende tijd zullen er ongetwijfeld Orlandofans de oversteek met Aer Lingus gemaakt hebben en dus de recente(re) ervaringen met deze maatschappij willen delen ?
Laat eens wat horen !
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

Re: Aer Lingus
Vorig jaar terug gevolgen met Aer Lingus, zeer over te spreken, zeer vriendelijk personeel. Als ze weer met een goede aanbieding komen, willen wij zeker weer met hun vliegen
Soms is het niet erg iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.