Wij zitten te denken om volgend jaar in december naar Orlando te gaan vanwege de kerstsfeer. Nu hebben we gelezen dat de parken dan erg druk zijn, maar hoe zit dat daarbuiten? Outlets, Shopping malls ed.
Is bijvoorbeeld Seaworld dan net zo druk als Disney of Universal? En is het niet te koud voor waterparken?
Bij voorbaat dank voor de reacties.
December drukte buiten de parken?
Re: December drukte buiten de parken?
Hoi,
Gemiddeld is het heerlijk weer in december, geen probleem. Maar ........ ook wel eens zeer fris meegemaakt. Maar doorgaans 20-25 graden.
En druk, druk, druk, overal. Ook in Seaworld.
Goose
Gemiddeld is het heerlijk weer in december, geen probleem. Maar ........ ook wel eens zeer fris meegemaakt. Maar doorgaans 20-25 graden.
En druk, druk, druk, overal. Ook in Seaworld.
Goose
Re: December drukte buiten de parken?
Met het weer moet je het, maar dat is met ieder jaargetijde, het gewoon treffen. Heb zelf een aantal jaren geleden meegemaakt dat ik gedurende een paar opeenvolgende dagen 's-morgens de ramen van de huurauto moest krabben en dan in de middag gewoon weer in mn t-shirt kon rondlopen. Ook laat op de avond, als we bv na de fireworks in Magic Kingdom weer bij de auto aankwamen, moet er weer gekrabd worden...
Wat de drukte betreft, het is in de Orlando-area sowieso zeker de afgelopen 3 jaar aanzienlijk druk(ker) geworden, en dan praat ik over de periode Mei en September/Oktober en dat zal voor de feestdagen zeker niet anders zijn.
Wat de drukte betreft, het is in de Orlando-area sowieso zeker de afgelopen 3 jaar aanzienlijk druk(ker) geworden, en dan praat ik over de periode Mei en September/Oktober en dat zal voor de feestdagen zeker niet anders zijn.
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer