Oom Dagobert

Ben je nieuw, stel je even voor, zodat iedereen je leert kennen.
Plaats reactie
Oom Dagobert
Contacteer:

Oom Dagobert

Bericht door Oom Dagobert »

Natuurlijk doe ik ook maar even mee met de voorstel ronde.
Heb overigens wel mijn naam gewijzigd in "Oom Dagobert", krenterig ben ik overigens niet :)
Ben een vijftiger en ben sinds 1981 jaren werkzaam in de ICT als freelancer.
Meestal verschijn ik bij bedrijven, waar men problemen of ondersteuning nodig heeft op het gebied van automatisering, zoals systeem/netwerkbeheer, mainframes enz.
Heb ook voor NASA gewerkt aan een programma wat helaas bijna afgelopen is.
Daarom kom ik nog steeds erg graag bij KSC.

Tevens ben ik 30 jaar getrouwd met de meest fantastische vrouw op deze aardbol, waar ik graag een ontbijtje voor maak!
Hoefde niet de spaceshuttle in om buitenaards naar haar te gaan zoeken ;)
Langdurig wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond: hoe meer verjaardagen je viert, hoe ouder je wordt......
Maakt nog steeds graag een ontbijtje voor de meest geweldige vrouw ter wereld ;-)

DonaldDuck

Re: Oom Dagobert

Bericht door DonaldDuck »

Welkom op het forum Oom Dagobert.
Ene heeft u misschien een kwartje voor me kwaak ;-)

Edwin & Wendy

Bericht door Edwin & Wendy »

Oom Dagobert schreef:Natuurlijk doe ik ook maar even mee met de voorstel ronde.
Heb overigens wel mijn naam gewijzigd in "Oom Dagobert", krenterig ben ik overigens niet :)
Ben een vijftiger en ben sinds 1981 jaren werkzaam in de ICT als freelancer.
Meestal verschijn ik bij bedrijven, waar men problemen of ondersteuning nodig heeft op het gebied van automatisering, zoals systeem/netwerkbeheer, mainframes enz.
Heb ook voor NASA gewerkt aan een programma wat helaas bijna afgelopen is.
Daarom kom ik nog steeds erg graag bij KSC.

Tevens ben ik 30 jaar getrouwd met de meest fantastische vrouw op deze aardbol, waar ik graag een ontbijtje voor maak!
Hoefde niet de spaceshuttle in om buitenaards naar haar te gaan zoeken ;)
tja...dat ontbijtje is toch herkenbaar.......

maar Oom Dagobert is een mooie naam...ik ook altijd een grote fan van geweest, helaas in USA te weinig bekend, zal ongetwijfeld met de anonimiteit van de grote boys te maken hebben, fiscaal dus :lol:
Orlando sinds 1992

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Hey Oom Dagobert,

Welkom op dit nieuwe forum, en dat u maar veel (financiele) tips gaat plaatsen :lol:

Dat u graag een ontbijtje maakt voor uw lieve vrouwtje heb ik al eens eerder vernomen, ik kan er alleen niet meer op komen waar dat nou was en dat is vreemd want heb namelijk een "olifantengeheugen" vandaar dat Petra mij wel eens liefkozend 'Dombo' noemt :lol:

Groetjes,
Pieter & Petra
Laatst gewijzigd door PENPE op 03 jul 2011 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Oom Dagobert
Contacteer:

KWAAK, ik zwijg!
Straks komen de zware jongens dit nog te weten :evil:

Mijn eerste financiele tip dan maar:
Wacht nog met de aanschaf van onroerend goed. Niet alleen in NL, maar ook in de USA.
De prijzen zullen nog meer gaan kelderen, met name in the USA.
De banken zullen daar door nieuwe regelgeving ergens in september of october wel beginnen de huizen die zij d.m.v. foreclosure procedures hebben weten te bemachtigen te verkopen.
Hierdoor zal er nog meer aanbod komen!
Dit aanbod komt niet alleen mij goed uit, maar ook u zou hier uw voordeel mee kunnen behalen........

Groeten van uw suikeroompje Dagobert 8-)
Langdurig wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond: hoe meer verjaardagen je viert, hoe ouder je wordt......
Maakt nog steeds graag een ontbijtje voor de meest geweldige vrouw ter wereld ;-)

Edwin & Wendy

Bericht door Edwin & Wendy »

Oom Dagobert wil dus het monopolie op de huizen...ofterwijl...nu kopen, anders koopt oompje het :lol: :lol: :lol:

maar ik ben het met OOM helemaal eens en ik ook beetje ( heel klein beetje ) verstand van
Orlando sinds 1992

Oom Dagobert
Contacteer:

Tjonge, nog steeds geen accoord over de schulden.
Wall Street geen opwaartse uitbraak, grote druk op de Dow en Nasdaq.
Vraag mij af of de stijgende trend van de voorafgaande maanden nu eens stevig getest zal gaan worden.
Komt er niet spoedig overeenstemming, dan verwacht ik dat de indices sterk zullen dalen.
Jammer, zou mijn geluksdubbeltje wel weer eens in willen zetten op een leuke ralley.

Kuzco

Bericht door Kuzco »

Een bekende naam..... ik ken die ergens van.
Veel plezier hier !!

Oom Dagobert
Contacteer:

Dank je ;)

Plaats reactie