Ervaringen m.b.t. vliegen met Lufthansa

Carthrax

Re: Ervaringen m.b.t. vliegen met Lufthansa

Bericht door Carthrax »

Afgelopen zomer hebben wij ook gevlogen met Lufthansa maar ik ben zeer tevreden.
Ook qua eten heb ik daadwerkelijk alles opgegeten wat mij voorgeschoteld werd ;)

Op de terugvlucht (waarschijnlijk omdat ik antwoordde in het Duits) zeer leuke gesprekken gehad met de stewards en stewardessen.
Direct mijn Duits weer een beetje bij kunnen spijkeren.

adriana

Bericht door adriana »

Ben benieuwd naar de reacties in juni voor de eerste keer vliegen met lufthansa ivm fijne vliegtijden. Terug weer met onze vertrouwde united. Ben ook benieuwd naar de strengheid van handbage.

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Het is inmiddels een aardig tijdje verder sinds de laatste post in dit topic en in die tijd hebben volgens mij best wel weer een aantal forumleden gevlogen met Lufthansa.

Eigenlijk wel een mooie gelegenheid voor een update van de positieve/negatieve ervaringen met deze maatschappij, zeker omdat er regelmatig vluchten van/naar Orlando met deze maatschappij worden aangeboden.

Afbeelding
( Foto : Luchtvaartnieuws.nl )

En met ervaringen bedoelen wij dan de stiptheid van de vluchttijden en natuurlijk ook de service aan boord.

Wij zijn reuze benieuwd !!
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Zuiril

Bericht door Zuiril »

Hoi, wij zijn jl dinsdag met Lufthansa gevlogen naar Miami. Eerst met een korte vlucht verzorgd door een andere maatschappij naar München en daarna met een A380 naar Miami. Het is ons zeer goed bevallen....keurige bediening en we waren mooi op tijd met wel een alternatieve vluchtroute. Het was een vlucht met wel wat turbulentie maar dat moet je ook maar op de koop toe nemen. Vliegen richting Florida duurt altijd te lang....maar dat heeft niet aan Lufthansa gelegen. Wij zouden Lufthansa zo weer nemen als vliegende maatschappij.

Plaats reactie