once upon a..... stelt zich voor

Ben je nieuw, stel je even voor, zodat iedereen je leert kennen.
Plaats reactie
jacqy
Contacteer:

once upon a..... stelt zich voor

Bericht door jacqy »

Hallo iedereen,

Ook ik ben overgestapt naar dit forum omdat Orlandotips ermee stopt. Ik ben blij dat de mensen achter Orlandofans zo enthousiast zijn dat ze Orlandofans.nl zijn begonnen. Het zou jammer zijn als zo'n druk bezocht platform helemaal verloren zal gaan en dat niemand meer iets kan vragen, opzoeken of melden. Gelukkig is dit nu niet het geval en kunnen we weer elkaar ontmoeten. Dank aan het team van Orlandofans.nl

Maar nu stel ik me voor:
Ik ben ben samen met mijn gezin en mijn ouders nu twee keer naar Florida geweest en mijn reisverslagen beginnen met: Once upon a ..... time in amerika. Wat er op de puntjes staat is afhankelijk van de keer dat we gaan. Er is ook al een 3e blog begonnen maar die vakantie zal pas in 2013 gaan plaatsvinden. Aan het eind van dit jaar zal ik waarschijnlijk al gaan beginnen met de voorbereidingen. Voor wie zich al wilt aanmelden: http://www.onceuponathirdtimeinamerika.blogspot.com :lol: :lol:

Groetjes
Jacqueline

anja

Re: once upon a..... stelt zich voor

Bericht door anja »

Welkom op dit nieuwe forum.
Ik hoop ook zo dat we op de oude voet verder kunnen en vind het ook jammer dat alle info van het oude forum verloren gaat.
Maar niet getreurd.. we gaan gewoon verder.
Veel plezier.

Plaats reactie