Sandy Ridge

D&A
Contacteer:

Sandy Ridge

Bericht door D&A »

Hallo allemaal,

Eindelijk hebben we de reispapieren binnen van American Vacations. Wat dus ook betekend dat we eindelijk weten in welke villa we zitten :D .

We zitten dus op 't Sandy Ridge. Gelijk op goolge gekeken ;) . Maar we willen uiteraard ook de villa zelf zien.
Het adres daar van is: 502 Blue Jay Way, Davenport. We hebben ons helemaal gek gegoolged, maar nergens een site te vinden waar het huis op voorkomt.
Met google maps zijn ze net niet in die straat geweest voor streetview. Alleen dus het plaatje van bovenaf gezien.

Nu is de vraag (jullie voelen hem waarschijnlijk al aankomen ;) ): Heeft een van jullie wel eens daar gezeten (of Sandy Ridge of de villa zelf) en is het goed bevallen??

Groetjes Danielle
Vanaf 30 augustus tot 20 september zitten we weer in Orlando! Wij zijn te volgen op: http://peacelog.nl

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Re: Sandy Ridge

Bericht door PENPE »

Wij hebben 2x op Sandy Ridge ( 1x via AV en 1x rechtstreeks via een eigenaar ) gezeten en hebben het daar prima naar de zin gehad,
vreemd dat jullie adres niet te vinden is dus ik ga even een onderzoekje instellen ;-)

Groetjes,
Pieter & Petra
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

an25

Bericht door an25 »

Als je het adres op google maps intikt, en dan inzoomt, kun je met het poppetje naar street view gaan, dit lukt via mijn laptop wel. Misschien nog eens proberen?
De wijk ziet er wel heel mooi uit en een gunstige ligging tov disney en highway 4
Usa 1983,1988,1990
Orlando 2005,2008,2009,2010,2011,2012,2013,2014,2015
New York 2005,2010,2013.
Miami 2012

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

an25 schreef:..Als je het adres op google maps intikt, en dan inzoomt, kun je met het poppetje naar street view gaan, dit lukt via mijn laptop wel. Misschien nog eens proberen?..
Het lukt via mn laptop ook wel maar zoals Danielle al zegt : "..Met google maps zijn ze net niet in die straat geweest voor streetview.." en dat klopt dus ook. Aan de luchtfoto te zien is het hetzelfde type villa wat wij daar in 2009 hadden en die zijn echt megagroot, dus lekker de ruimte ;-)

De ligging is inderdaad heel goed, op 5min rijden een Publix, CVS-Parmacy, Dunkin Donuts en nog een aantal 'afhaalmogelijkheden'.
Disney ligt op een klein kwartiertje als je via Old Lake Wilson Road naar de 192 rijdt.
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Orangedevil
Contacteer:

Bericht door Orangedevil »

Wij hebben er ook gezeten in 2007 en ook op de Blue Jay Way. 3e huis aan de linkerkant, 3 slaapkamers had ie.
Orlando:2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002,2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003,2014(2x).Las Vegas:2003/2004.
http://usa2014deel1.blogspot.nl/
http://usa2014deel2.blogspot.nl/
2015Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/

Freubel

Bericht door Freubel »

Hoi,

Ik kijk altijd via Bing maps. Dit is de link van jullie woning.

http://www.bing.com/maps/#JnE9LjUwMiUyY ... Y2NDI0NjU=

Aan de linkerzijde bovenaan kun je bird's eye aanklikken. Dan krijg je de villa te zien. Bij het rondje in de rechterbovenhoek kun je om de villa heenkijken (toen was het villapark bij sommige opnames nog niet helemaal opgeleverd. Wel grappig om te zien)

Groetjes,

Freubel
Think about this: Enjoy every day, if its the last day of your life!

2011 Davenport Westridge South
2012 Kissimmee Terra Verde
2016 Kissimmee Windsor Palms

D&A
Contacteer:

Bericht door D&A »

Grappig om te zien dat Goolge een ander huis aan wijst dan Bing. :D

Maar goed. De eerste week zitten we, samen met m'n oom, tante, neef en zijn vriendin in de villa van Tom en Anita (Tans4USA).
Ik denk dat we dan in de die week alvast een keer die kant op rijden om even een kijkje te nemen ;). Onder het mom: dan weten we hoe we moeten rijden :lol:

Bedankt dat jullie hebben geholpen met zoeken.

Groetjes Danielle
Vanaf 30 augustus tot 20 september zitten we weer in Orlando! Wij zijn te volgen op: http://peacelog.nl

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

D&A schreef:.. De eerste week zitten we, samen met m'n oom, tante, neef en zijn vriendin in de villa van Tom en Anita (Tans4USA)..
Das toevallig, wij zitten vanaf 23/9 in de villa van Tom en Anita :lol:

D&A
Contacteer:

Bericht door D&A »

Zeg, wil je de datum 23 september niet noemen? :x Dan zitten wij weer thuis :cry:. Zo ver wil ik nog niet denken :lol: :lol: :lol: :lol: .

Maar grappig is het idd :lol: . Zal aan m'n oom en tante vragen of ze het netjes achter laten ;).

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

D&A schreef:...Zal aan m'n oom en tante vragen of ze het netjes achter laten ;)...
Ik ben vorig jaar de villa op afspraak wezen bezichtigen, toen was alles keurig netjes, dus ga er vanuit dat ik de villa ook in nette staat zal aantreffen.
Ook wij moeten overigens 'de boel' netjes achterlaten, want na ons gaan Tom & Anita er zelf in...

:roll: nu maar weer on-topic gaan....

habbekuk

Bericht door habbekuk »

Hallo,

Wij hebben altijd geboekt bij een resort en overwegen voor de volgende keer
een villa...

Hoe zit het met ongediertje, beestjes enzv. Daar moet ik echt niets van hebben
Ik ren of vlieg nog sneller weg dan beestejes zelf :D

In het resort hebben wij nooit last van beestjes. Hoe zit het met een villa?

Groet ...

Jeroen

Bericht door Jeroen »

In een villa is het mogelijk dat je beestjes vind, overigens loop je hetzelfde risico in condo's maar ook in resorts wil het wel eens voorkomen.

Uiteraard zal overal geprobeerd worden dit te voorkomen, de interval waarin dit gebeurt is wellicht verschillend per huiseigenaar of management company die het huis beheert. Ook kan dit voortkomen uit de vorige huurders van het huis, die wellicht verkeerd met voedselresten zijn omgegaan waardoor ongedierte aangetrokken werd tot die villa of condo.

Echter met een belletje naar de management company wordt dit gewoon snel opgelost. (uitzonderingen daar gelaten)

Maar lees gewoon wat reviews of vraag mensen die er ook al eens hebben gehuurd en je hebt al wat meer zekerheid over het beheer.

Zelf huur ik nu de condo via USAfunvacations zodat ik op hun terug kan vallen als er problemen zijn met het verblijf, een eerdere ervaring met een villa eigenaar was ons slecht bevallen. Maar ik hoor ook veel positieve verhalen van mensen die Villa's rechtstreeks bij de eigenaar huren.

Overigens zijn er onder de forum leden meerdere die hun villa verhuren en die het volgens mij ook goed geregeld hebben, probeer het anders eens bij hun.

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

habbekuk schreef:..In het resort hebben wij nooit last van beestjes. Hoe zit het met een villa?...
Hoe schoon een villa binnen ook is, buiten kun je van alles tegenkomen, wij hadden al een keer een Black Racer bij ons zwembad en vorig jaar troffen wij er ook een buiten bij onze garage. Ook hebben wij verderop in Sandy Ridge nog een Raccoon gespot

Afbeelding

Afbeelding

http://1.bp.blogspot.com/_itsdkGev1vo/R ... C_0039.JPG

En sinds wij dus een keer bij de 'pool' een snake hebben aangetroffen stapt Petra heel behoedzaam en om zich heenkijkend naar buiten :lol:

corrus

Bericht door corrus »

Sandy Ridge staat bekend om z'n racoons... je moet er ook goede degelijke en vooral goed afsluitbare vuilnisbakken nodig... die krengen gooien ze om en maken er dan een echte bende van...
Maar onder ons gezegd vind ik Sandy Ridge een rommelige en soms vieze communitie...

Maar goed, als de villa schoon is... Who cares...
flagflorida 1970 1971 1972 1974 1978 1979 1980 1981 1982 1983 1984 1985 1986 1987 1988 1989 1990 1991 1992 1996 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019
flagusa 1993 1994 1995 2012.

habbekuk

Bericht door habbekuk »

PENPE schreef:
habbekuk schreef:..In het resort hebben wij nooit last van beestjes. Hoe zit het met een villa?...
Hoe schoon een villa binnen ook is, buiten kun je van alles tegenkomen, wij hadden al een keer een Black Racer bij ons zwembad en vorig jaar troffen wij er ook een buiten bij onze garage. Ook hebben wij verderop in Sandy Ridge nog een Raccoon gespot

Afbeelding

Afbeelding

http://1.bp.blogspot.com/_itsdkGev1vo/R ... C_0039.JPG

En sinds wij dus een keer bij de 'pool' een snake hebben aangetroffen stapt Petra heel behoedzaam en om zich heenkijkend naar buiten :lol:
Hahahahahahah tja en daar zit mijn probleem :D
Wij zitten nu op 5 hoog en hebben nog nooit een kruipend of vliegend iets gehad..

Ga er nog wel over na denken maar ben al een heel eind met wat ik wil :lol:

Groet ...

Plaats reactie