Hallo Iedereen,
Die geluksvogel was ik. De kinderen wilden heel graag een kauwgombal bij het filiaal van Sketchers in de Floridamall.
Ik beloofde hen, zodra wij klaar waren, hun een bal mochten pakken. Iedereen deed het, want het was tenslotte gratis.
Nadat wij klaar waren, pakten de kinderen ook een kauwgombal voor hun papa. Ik deed hem in mijn mond, moest iets harder bijten en hoppa, krak en auw.
Snel naar een spiegel lopen en ja hoor, een gedeelte van mijn vulling weg. Flink balen natuurlijk.
Ik op zoek naar een tandarts, maar ja geen laptop, geen i-pad, geen internet op mijn mobiel, bellen ging niet (grr k.t t-mob....) alleen sms-sen kon ik nog. Ik vervolgens heel brutaal een sms sturen naar PenPe. We hadden gelukkig al eerder contact gehad en hun ervaringen in Orlando gaan verder dan die van ons.
Pieter adviseerde mij naar een goede tandarts en deze heeft vervolgens eventjes gekeken plus een x-ray foto gemaakt ($50,-) hij had gelukkig de maandag erop een gaatje vrij en heeft vervolgens het schoongemaakt en opgevuld met een noodvulling. Hierdoor vielen de kosten erg mee. Ik had geluk dat ik niet een hele behandeling nodig had. Uiteindelijk heb ik rond de $165 dollar betaald voor het hele setje.
Via mijn eigen ziektekosten krijg ik alles gewoon weer terug.
Een heel verhaal, maar de strekking is toch wel dat het erg handig is als je iets meeneemt van een goed communicatiemiddel.