De weg naar de Dollar balie.

Plaats reactie
Grover

De weg naar de Dollar balie.

Bericht door Grover »

Hallo,

Iemand ervaring met de nieuwe manier van het ophalen van je huurauto op Miami Airport?
Ik weet dat er een nieuw gebouw is op het vliegveld, waar alle rentals onder een dak zitten.
Is het nu zo dat je nog steeds met busje naar de die plek word gebracht of kun je dit nu lopen.

Hoor het graag.

Groet Grover 8-)

cloggie68

Re: De weg naar de Dollar balie.

Bericht door cloggie68 »

Busje... wij zijn afgelopen vrijdag teruggekomen via Miami. Ik heb dus alleen ervaring met de 'terugweg' maar het gebouw met rentals staat dus los van het vliegveld en je wordt met busjes vervoerd. Staat goed aangegeven!

FREDmirals

Bericht door FREDmirals »

vanaf 9 sept schijnt de MIAMI MOVER live te gaan en kan je per monorail(1.25 mile) naar de car rental terminal,ga het mogelijk zelf proberen in nov(indien plaats beschikbaar,op de vlucht naar MIAMI)

DonaldDuck

Bericht door DonaldDuck »

Zie dat die Miami Mover hetzelfde is als in Atlanta en dat is het echt ideaal, die brengt je tot aan de parkeergarage en vlug ook nog eens.

Senna
Contacteer:

Bericht door Senna »

Ziet er idd goed uit kunnen we er gelijk gebruik van maken 19 sept
In ATL ook zeer goed bevonden

Edwen

Bericht door Edwen »

Inmiddels in de Miami mover in gebruik. Je moet wel een behoorlijk stuk lopen vanaf de aankomst, het is ook nog eens een verdieping hoger. Gelukkig zijn er loopbanden.
Het is een stuk minder hektisch dan destijds met de busjes, en allemaal goed aangegeven. De auto's van Dollar staan op de 1e etage.

knaapje

Bericht door knaapje »

Na alle publiciteit over de mover viel het mij tegen.
Ik kreeg het gevoel, dat je verder moest lopen dan de mover reed.
Bereid je echt voor op een stuk lopen met je volle bagage van de aankomst naar de mover.

Plaats reactie