Ondanks dat de meesten van jullie ons wel kennen, doen we toch even een voorstelrondje. Wij zijn Pieter & Petra, ik ben geboren in 1960 in Leidschendam en Petra kwam 2 jaar later in 1962 ter wereld in het hartje van de Amsterdamse Jordaan. Ik ben inmiddels al 33 jaar werkzaam bij een bank die in die jaren wel 5x van naam is veranderd, Petra is op dit moment "in-between-jobs" hopende op betere tijden. Onze eerste trip naar Orlando was in september 1993, heel spannend natuurlijk , vooral omdat in die periode regelmatig toeristen werden overvallen in Florida. Eenmaal weer thuis hadden wij al gauw heimwee maar het duurde tot 1996 totdat wij weer gingen. Daaropvolgend gingen wij weer in 2000 en na onze trip van 2003 ging de frequentie drastisch omhoog. We maakten weer een trip in 2003, 2005, 2006 en 2007. Vanaf 2008 waren we niet meer te houden en gingen vanaf toen zelfs 2x per jaar. Het kan nog 'erger', de kans is groot dat we dit jaar 3x .....

In eerste instantie was ik , omdat ik ook nog actief ben op 3 andere Orlando-fora, eigenlijk nog niet van plan om ook deel te gaan nemen aan dit forum.
Echter tijdens de afgelopen dagen ben ik op velerlei manieren benaderd om toch mee te doen. Dit gebeurde via o.a.: e-mail, pb'tjes, sms, msn, facebook, een aantal forumleden met een eigen villa boden zelfs een mooie huurprijs (en dat zelfs zonder door een ballotage-commissie te moeten), 1 forumlid ( Moontje) is zelfs vrijdagmorgen persoonlijk bij Petra op de koffie geweest om mij te overtuigen dat ik toch lid moest gaan worden. Ook op het (helaas stoppende) Orlandotips las ik een aantal oproepen : http://www.orlandotips.nl/phpBB2/viewto ... 06#p105006.
Dit alles heeft mij alsnog in een vroeg stadium over de streep gehaald, ondanks dat ik eigenlijk eerst de kat uit de boom wilde kijken

Ik wil nog even kwijt dat ik persoonlijk vindt dat er in de topics bij tijd en wijle best wel een grapje gemaakt moet kunnen worden ( uiteraard wel on-topic bijvend ) natuurlijk. Naar mijn idee houdt dat de discussies lekker levendig en leuk, dit in tegenstelling (en dat hebben jullie recent een aantal malen kunnen zien) dat er in topics 'ruzie' gemaakt gaat worden, en inmiddels hebben we allemaal gemerkt wat er van het laatste ontstaan is...
Tot zover onze introductie,
Pieter & Petra
ps,
Onze nickname PENPE ( uitspraak : p en p ) is onstaan uit de afkorting van onze voornamen, echter PIENPE 'bekte' niet zo lekker dus vandaar...