Jaja, daar zijn we dan eindelijk !!!

Ben je nieuw, stel je even voor, zodat iedereen je leert kennen.
Plaats reactie
PENPE
Redacteur
Contacteer:

Jaja, daar zijn we dan eindelijk !!!

Bericht door PENPE »

Hallo allemaal,

Ondanks dat de meesten van jullie ons wel kennen, doen we toch even een voorstelrondje. Wij zijn Pieter & Petra, ik ben geboren in 1960 in Leidschendam en Petra kwam 2 jaar later in 1962 ter wereld in het hartje van de Amsterdamse Jordaan. Ik ben inmiddels al 33 jaar werkzaam bij een bank die in die jaren wel 5x van naam is veranderd, Petra is op dit moment "in-between-jobs" hopende op betere tijden. Onze eerste trip naar Orlando was in september 1993, heel spannend natuurlijk , vooral omdat in die periode regelmatig toeristen werden overvallen in Florida. Eenmaal weer thuis hadden wij al gauw heimwee maar het duurde tot 1996 totdat wij weer gingen. Daaropvolgend gingen wij weer in 2000 en na onze trip van 2003 ging de frequentie drastisch omhoog. We maakten weer een trip in 2003, 2005, 2006 en 2007. Vanaf 2008 waren we niet meer te houden en gingen vanaf toen zelfs 2x per jaar. Het kan nog 'erger', de kans is groot dat we dit jaar 3x ..... :oops:

In eerste instantie was ik , omdat ik ook nog actief ben op 3 andere Orlando-fora, eigenlijk nog niet van plan om ook deel te gaan nemen aan dit forum.
Echter tijdens de afgelopen dagen ben ik op velerlei manieren benaderd om toch mee te doen. Dit gebeurde via o.a.: e-mail, pb'tjes, sms, msn, facebook, een aantal forumleden met een eigen villa boden zelfs een mooie huurprijs (en dat zelfs zonder door een ballotage-commissie te moeten), 1 forumlid ( Moontje) is zelfs vrijdagmorgen persoonlijk bij Petra op de koffie geweest om mij te overtuigen dat ik toch lid moest gaan worden. Ook op het (helaas stoppende) Orlandotips las ik een aantal oproepen : http://www.orlandotips.nl/phpBB2/viewto ... 06#p105006.
Dit alles heeft mij alsnog in een vroeg stadium over de streep gehaald, ondanks dat ik eigenlijk eerst de kat uit de boom wilde kijken :roll:

Ik wil nog even kwijt dat ik persoonlijk vindt dat er in de topics bij tijd en wijle best wel een grapje gemaakt moet kunnen worden ( uiteraard wel on-topic bijvend ) natuurlijk. Naar mijn idee houdt dat de discussies lekker levendig en leuk, dit in tegenstelling (en dat hebben jullie recent een aantal malen kunnen zien) dat er in topics 'ruzie' gemaakt gaat worden, en inmiddels hebben we allemaal gemerkt wat er van het laatste ontstaan is...

Tot zover onze introductie,
Pieter & Petra

ps,
Onze nickname PENPE ( uitspraak : p en p ) is onstaan uit de afkorting van onze voornamen, echter PIENPE 'bekte' niet zo lekker dus vandaar...
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Rich@rd

Re: Jaja, daar zijn we dan eindelijk !!!

Bericht door Rich@rd »

Hehe... waar bleef je nouw, kon je de weg niet vinden.
Maar... heel veel plezier hier Pieter en Petra, we gaan er iets moois van maken hier, nu nog je weblog afmaken he ;) :D

plutofreak
Contacteer:

Bericht door plutofreak »

Hee Pieter en Petra,
Is het toch gelukt.... :lol: :D :lol:
Blij om te zien dat je toch over de streep bent. Wat moet dit forum nou zonder jou inbreng en gezelligheid :lol: :lol:
September 2014 mogen we weer!!
http://orlando2014.plutofreak.nl/#home

Freubel

Bericht door Freubel »

He gezellig,

Gelukkig dat jullie ook gekomen zijn. :D

Het heeft dus gewerkt 8-)

Groetjes,

Freubel
Think about this: Enjoy every day, if its the last day of your life!

2011 Davenport Westridge South
2012 Kissimmee Terra Verde
2016 Kissimmee Windsor Palms

anja

Bericht door anja »

Ik ben blij om jullie hier ook weer te zien, gezellie!

Ryan en Hannah

Bericht door Ryan en Hannah »

Hehe, daar zijn ze dan!
Leuk!

Senna
Contacteer:

Bericht door Senna »

gelukkig jullie zijn er ook heel veel plezier hier

Moontje

Bericht door Moontje »

Yep P&P in da house!
dat word weer lezen jongens!!!
Groetjes Simoon :D
ORLANDO 1979-1980-1998-2002-2005-2006-2007-2008-2010-2012

Alex

Bericht door Alex »

Welkom Pieter en natuurlijk Petra, de vrouw achter Pieter !

Gelukkig heb je snel de knoop doorgehakt en word je snel een actief lid op het nieuwe forum.
Af en toe een lach moet kunnen, ben ik helemaal met je eens. Beter 1500 berichten plaatsen waarvan er een aantal misschien niet helemaal on topic zijn maar wel voor een lach kunnen zorgen, dan alleen maar meelezen en geen enkele tip geven. Persoonlijke mening overigens van mij.

We gaan er weer een succes van maken. En sinds Petra "between two jobs is" gaan de frequentie van de vakanties naar Orlando omhoog. Doe je goed :)

Tans4USA

Bericht door Tans4USA »

Gezellig Pieter en Petra dat we hier op het nieuwe forum weer lekker verder kunnen kletsen over onze verslaving :D
Heerlijk vooruitzicht hoor, in december weer naar Orlando. Je hebt het er maar druk mee :lol:

Veers

Bericht door Veers »

Hallo P en P,

Leuk dat jullie er zijn. :applause:
Afbeelding

Jeroen

Bericht door Jeroen »

PENPE schreef:
ps,
Onze nickname PENPE ( uitspraak : p en p ) is onstaan uit de afkorting van onze voornamen, echter PIENPE 'bekte' niet zo lekker dus vandaar...

Ik ben er toch echt van overtuigd dat je een schrijffout hebt gemaakt toen je je voor het eerst voor een forum aanmeldde. :lol:

En ik hoop ook dat we hier een luchtig forum kunnen houden waar OT ook af en toe kan, dit kan later altijd opgeschoond worden. En uiteraard hopen we dat iedereen elkaar in zijn/haar waarde laat en geen ruzie gaat maken. Discussies kunnen ook respectvol naar de ander gevoerd worden.

Maarre Welkom op dit nieuwe forum.

nounou

Bericht door nounou »

Natuurlijk konden jullie op dit forum niet ontbreken :P ,ik genoot telkens van jou reisverslagen :applause: ,en je lekkere foto's. :P
Afbeelding

Edwin & Wendy

Bericht door Edwin & Wendy »

gezellig....koste beetje moeite, maar de ballatagecommisie is op vakantie....langdurig...

ik ben het trowuens ook helemaal mee eens wat ALex zegt hiervoor.....wat een team he! :D
Orlando sinds 1992

DonaldDuck

Bericht door DonaldDuck »

Welkom op het forum :D

Plaats reactie