Hotelervaring:Radisson Resort Orlando-Celebration, Kissimmee

Corrine

Hotelervaring:Radisson Resort Orlando-Celebration, Kissimmee

Bericht door Corrine »

Hotelervaring: Radisson Resort Orlando-Celebration, Kissimmee (We hebben hier 20 nachten geslapen in 2009 maar zijn er in 2010 ook nog geweest.)
2900 Parkway Blvd, Kissimmee Florida 34747, United States

De kamer was groot genoeg, alleen was het soms wat gehorig...maar dat lag ook wel aan onze laatste buurkindjes. Niet mega vervelend en ik wist ook als het erger zou worden we dat konden melden en ik weet zeker dat we dan wel iets anders zouden krijgen.
Verder hebben wij genoten van het zwembad, schoon maar in de vroege ochtend wel koud.....
Ook voelde ik mij veilig op het terein omdat ze de buitendeuren in de avond vergrendelen zodat je alleen maar met je kamersleutel naar binnen mag/kan.
Wij hadden geen laptop meegenomen maar het was fijn dat je in het buisnes center gratis gebruik kon maken van drie PC's die de hele dag beschikbaar waren. Soms moest je even wachten maar over het algemeen was er altijd wel a©a©n vrij.
Het viel mij ook op dat het overal fris rook. Dat hebben wij ook wel eens anders meegemaakt in hotels. Er hing dan een lucht van stilstaand water en hier eigenlijk niet geroken.
Even wennen waren wel de eenden bij de ingang. Zij dachten steeds als je aankwam met een tas dat er wel wat te eten viel en dan hobbelde ze al naar je toe. Ook wel een beetje schattig maar je moest ook opletten dat je niet uitgleed over de eendepoep. Er werd elke ochtend schoongemaakt buiten maar natuurlijk niet elk uur.
Nu hadden wij een auto gehuurd maar ik zag dat ze een shuttel hadden naar Disney en Universal.
Wij waren in iedergeval blij met de prijs kwaliteit verhouding en gaan zeker nog wel een keer hier terug.
Afbeelding
13x Orlando 1996, 1998 (getrouwd), 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 (2x),2010, 2011, 2012 en 2013

Plaats reactie