De mensen die al wat langer op het oude forum rondhingen zullen me nog wel kennen! In 2007 en 2008 was ik heel actief op het forum

Maar voor degenen die me niet kennen, ik heet Marjol, 31 jaar jong, getrouwd met Gerbert (30) en moeder van Anne (11 maanden). Werkzaam in het basisonderwijs.
Disney fan sinds de eerste keer Disneyland Parijs in 1997 en Amerika fan sinds ons eerste bezoek in 2006. Dat was een busrondreis door zowel oost als west.
In mei 2007 dus naar Orlando geweest en dat beviel zo goed dat we in mei 2008 nog een keer zijn geweest. In 2009 zijn we zelfs twee keer naar Amerika geweest, in de meivakantie hebben we een autorondreis door California gemaakt en in de zomervakantie hebben we New York, Boston en Philadelphia bezocht.
In de meivakantie van 2010 hebben we het (mid)westen bezocht met als hoogtepunt Yellowstone NP.
In september 2010 is onze dochter geboren en daarom hebben we in 2011 geen bezoek gebracht aan Amerika.
Maar het begon toch wel weer te kriebelen en de plannen om in 2012 wel weer te gaan zijn inmiddels omgezet in vliegtickets. Wederom voor de meivakantie!
Omdat onze dochter nog vrij jong is, hebben we weer voor het 'veilige' Florida gekozen. We willen een week gaan rondreizen en een ruime week in Orlando blijven.
We hebben er zin in!