Ook weer even gedag zeggen

Ben je nieuw, stel je even voor, zodat iedereen je leert kennen.
Plaats reactie
Marjol

Ook weer even gedag zeggen

Bericht door Marjol »

Hallo allemaal,

De mensen die al wat langer op het oude forum rondhingen zullen me nog wel kennen! In 2007 en 2008 was ik heel actief op het forum :)

Maar voor degenen die me niet kennen, ik heet Marjol, 31 jaar jong, getrouwd met Gerbert (30) en moeder van Anne (11 maanden). Werkzaam in het basisonderwijs.
Disney fan sinds de eerste keer Disneyland Parijs in 1997 en Amerika fan sinds ons eerste bezoek in 2006. Dat was een busrondreis door zowel oost als west.
In mei 2007 dus naar Orlando geweest en dat beviel zo goed dat we in mei 2008 nog een keer zijn geweest. In 2009 zijn we zelfs twee keer naar Amerika geweest, in de meivakantie hebben we een autorondreis door California gemaakt en in de zomervakantie hebben we New York, Boston en Philadelphia bezocht.
In de meivakantie van 2010 hebben we het (mid)westen bezocht met als hoogtepunt Yellowstone NP.

In september 2010 is onze dochter geboren en daarom hebben we in 2011 geen bezoek gebracht aan Amerika.

Maar het begon toch wel weer te kriebelen en de plannen om in 2012 wel weer te gaan zijn inmiddels omgezet in vliegtickets. Wederom voor de meivakantie!
Omdat onze dochter nog vrij jong is, hebben we weer voor het 'veilige' Florida gekozen. We willen een week gaan rondreizen en een ruime week in Orlando blijven.

We hebben er zin in! :)

robin

Re: Ook weer even gedag zeggen

Bericht door robin »

Welkom op het forum :D :D

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Marjol schreef:..De mensen die al wat langer op het oude forum rondhingen zullen me nog wel kennen! In 2007 en 2008 was ik heel actief op het forum :)..

Ja dat klopt, en dat is inderdaad al weer een tijd geleden zeg, maar leuk dat jullie weer van de partij zijn ;)
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

diznie

Bericht door diznie »

welkom terug, Marjol!

John
Site Beheerder

Bericht door John »

Hoi Marjol welkom op Orlandofans! (vergeet je aan te melden voor DE lijst )
Vindt u Orlandofans leuk? Like ons op Facebook of volg ons op Twitter

Corrine

Bericht door Corrine »

Hoi Majol,

Leuk je weer te ontmoeten.
Ik heb altijd erg genoten van jullie verslagen en deze zelfs al een aantal keer aan mensen aanbevolen als leuke goede info voor een reis.
Ik hoop nu jullie avonturen, van jullie drieën, weer te lezen.
13x Orlando 1996, 1998 (getrouwd), 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 (2x),2010, 2011, 2012 en 2013

Tans4USA

Bericht door Tans4USA »

Hallo Marjol,
welkom ook op dit forum.
Leuk dat jullie weer plannen hebben om naar Amerika te gaan, nu met jullie dochtertje.
Mei is een heerlijke maand om in Florida te verblijven.
Alvast gefeliciteerd met haar eerste verjaardag :P

Plaats reactie