Grootte (Midsize) SUV

Plaats reactie
Stapj

Grootte (Midsize) SUV

Bericht door Stapj »

Misschien weten jullie hetvolgende....

Ik wilde eerst een Fullsize 4 drs huren, (2 volw/2 kids, 2 en 4 jr) maar toen twijfeld ik over de wandelwagen die ik mee wil nemen erin past. Ik zie /lees dat veel van jullie een midsize SUV huren. Natuurlijk staat er een indicatie bij de diverse sites die meestal uitkomt op max 4 pers en 2 koffers en 2 of 1 kleine koffer.

Maar wat is jullie ervaring, als ik midsize suv huur, zou ik dan een kinderwagen (kan rechtop staan) ,opgevouwen dan wel :lol: , kunnen meenemen ? en 2 grote koffers, want een handbagagekoffertje krijg ik vast achterin nog ergens op de grond kwijt, of tussen de mannetjes in.
Jullie ervaring, is deze best ruim of niet ??

En... nemen jullie vaak het tarief inclusief tank, heb dat vorige keer wel gedaan, maa rdenk dat ik goedkoper ben als ik hem zelf aftank ??
2002 Orlando Lake Buena Vista hotel 14 days
2011 Disney Cruise Line 11 nights Mediterranean
2011 Orlando Townhouse 15 days.
2013 Disney Cruise Line 12 night Med with Greece
2014 Orlando & 12 night Transatlantic DCL

Jeroen

Re: Grootte (Midsize) SUV

Bericht door Jeroen »

Zelf neem ik dit jaar vanwege een buggy die meegaat voor de kleinste een fullsize SUV welke ik gehuurd heb via Dollar.co.uk aangezien die voor mij het voordeligst waren. Ook zou je een mini van kunnen huren i.v.m. de grotere koffer ruimte.

Als de buggy niet meer mee gaat dan zou een Midsize SUV voor ons ook weer voldoen.

Plaats reactie