hallo orlandofans!
Ik ben me aan het orienteren om aankomende februari (wederom) naar Orlando te gaan en aansluitend een paar dagen in Miami te verblijven, want bij Arkefly begrijp ik dat het mogelijk is om heen te reizen naar Orlando (sanford) en terug in Miami op te stappen.
Is het bij alle autoverhuurbedrijven mogelijk om zonder meerkosten de auto op te halen in Orlando en in te leveren in Miami?
Greetz
Erik
One Way Rental?
One Way Rental?
NY 2000/2003/2009/2011, Florida 2002/2004/2011/2012, West USA 2003, Deep South 2004
Re: One Way Rental?
Meestal kost dat geld...
Gewoon te checken op de website van verhuurders
Gewoon te checken op de website van verhuurders
Samen herinneringen maken....
En ter correctie, binnen Florida kan je zonder extra kosten je auto overal inleveren, maakt niet uit welke verhuur maatschappij je daar hebt.
Maar in andere delen van Amerika of naar andere staten betaal je wel deze extra kosten. Overigens wordt dit kenbaar gemaakt bij je boeking.
Maar in andere delen van Amerika of naar andere staten betaal je wel deze extra kosten. Overigens wordt dit kenbaar gemaakt bij je boeking.
Wij hebben de auto geboekt bij Alamo. Ophalen Orlando int airport, terug brengen Miami airport. Gaf geen enkel probleem.
Usa 1983,1988,1990
Orlando 2005,2008,2009,2010,2011,2012,2013,2014,2015
New York 2005,2010,2013.
Miami 2012
Orlando 2005,2008,2009,2010,2011,2012,2013,2014,2015
New York 2005,2010,2013.
Miami 2012
Wij hebben dit jaar een auto via Alamo gehuurd en opgehaald in Miami en ingeleverd in Orlando, zonder problemen. Wel van te voren aangegeven. Dit geld niet voor de Economy.
Harm
Harm
Oeps my bad....wij hebben ooit in een andere staat ingeleverd...
Binnen Orlando gratis
Binnen Orlando gratis
Samen herinneringen maken....
Binnen Florida zijn er geen Drop-Off kosten voor inleveren in een andere stad. (One Way)Bosevents schreef:Oeps my bad....wij hebben ooit in een andere staat ingeleverd...
Binnen Orlando gratis
Het enige waar je aan moet denken is, dat het niet mogelijk is om dit met een Economy te doen.

- DonaldDuck
Als je via USAreisen.de een Alamo auto huurt zijn er ook geen kosten voor drop off tussen Florida en Georgia!
Es werden keine Gebühren verlangt für Mieten innerhalb Kaliforniens, Floridas und Hawaii, zwischen Kalifornien und Nevada, zwischen Kalifornien und Colorado, zwischen den Flughafenstationen Seattle SEA und
Los Angeles LAX/San Francisco SFO, zwischen Arizona und Nevada, zwischen Kalifornien und Arizona, sowie zwischen Georgia und Florida.
Es werden keine Gebühren verlangt für Mieten innerhalb Kaliforniens, Floridas und Hawaii, zwischen Kalifornien und Nevada, zwischen Kalifornien und Colorado, zwischen den Flughafenstationen Seattle SEA und
Los Angeles LAX/San Francisco SFO, zwischen Arizona und Nevada, zwischen Kalifornien und Arizona, sowie zwischen Georgia und Florida.
Heeft niets met USA Reisen te maken...
Is een Alamo regel... dus geldt voor iedereen.
Is een Alamo regel... dus geldt voor iedereen.

Bedankt voor de info!
We hebben inmiddels tickets geboekt bij Arkefly en we vliegen heen en retour op Orlando. Deze vlucht gaat natuurlijk via Miami, maar als we op de terugweg op wilden stappen in Miami moesten we bijna 900 euro bijbetalen..... Dat leek me wat veel van het goeie.
Wel een heerlijk vooruitzicht! Het aftellen is begonnen!
We hebben inmiddels tickets geboekt bij Arkefly en we vliegen heen en retour op Orlando. Deze vlucht gaat natuurlijk via Miami, maar als we op de terugweg op wilden stappen in Miami moesten we bijna 900 euro bijbetalen..... Dat leek me wat veel van het goeie.
Wel een heerlijk vooruitzicht! Het aftellen is begonnen!

NY 2000/2003/2009/2011, Florida 2002/2004/2011/2012, West USA 2003, Deep South 2004