ff voorstellen
ff voorstellen
hallo allen
even voorstellen,my name is Brian nog een florida addict ga voor de ik weet niet meer hoeveelste keer en krijg er echt geen genoeg van (wil ik overigens ook niet)
allemaal bekende namen hier, weer leuk om iedereen hier te zien en te lezen
gr brian
even voorstellen,my name is Brian nog een florida addict ga voor de ik weet niet meer hoeveelste keer en krijg er echt geen genoeg van (wil ik overigens ook niet)
allemaal bekende namen hier, weer leuk om iedereen hier te zien en te lezen
gr brian
live life, love life
Re: ff voorstellen
Hallo Brian the Watchman... Welkom bij het Orlandofans Forumnippie schreef:even voorstellen,my name is Brian nog een florida addict ga voor de ik weet niet meer hoeveelste keer en krijg er echt geen genoeg van (wil ik overigens ook niet)
Veel lees en schrijfplezier.

Welkom 

corrus schreef:Hallo Brian the Watchman... Welkom bij het Orlandofans Forumnippie schreef:even voorstellen,my name is Brian nog een florida addict ga voor de ik weet niet meer hoeveelste keer en krijg er echt geen genoeg van (wil ik overigens ook niet)
Veel lees en schrijfplezier.
hahaha grappig je hebt het onthouden ik zal mijn favoriet weer plaatsen (als ik nog weet hoe dat moet)
leuk ook jouw weer te lezen
live life, love life
Welkom Tag Heuer 
of was het nou Breitling?
groetjes Sylvia

groetjes Sylvia
Florida : 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010
Hawaii: 2011
Hawaii: 2011
Welkom... ik ken u nog niet zoals mijn voorgaande schrijvers maar dat komt vast 
wanneer is de volgende trip gepland?

wanneer is de volgende trip gepland?
Samen herinneringen maken....
-
He Brian,
Goed om je weer te zien..... Waar hing je uit ?
Frank
Goed om je weer te zien..... Waar hing je uit ?
Frank
hey FrankyZZZ
wist niet dat er een ander forum was en ik had het behoorlijk druk met het werk (moet nog steeds geld verdiend worden helaas)
gr brian
wist niet dat er een ander forum was en ik had het behoorlijk druk met het werk (moet nog steeds geld verdiend worden helaas)
gr brian
live life, love life
Sylvia schreef:Welkom Tag Heuer
groetjes Sylvia
nee echt Tag Heuer hoor !!!!!
live life, love life
-
Ik meende dat jij al je schaapjes al op het droge had......
hahaha nee hoor gewoon elke dag de winkel open om geld te verdienen ..maar wel genieten van het leven want anders heeft werken niet zo veel zinFrankyZZZ schreef:Ik meende dat jij al je schaapjes al op het droge had......
greetzz
live life, love life
Moest toevallig net nog aan je denken toen ik langs Windsor Hills reed, overigens nog steeds "access not granted" voor mij daar maar zit nu in een villa van een andere managementcompany dus maar eens kijken of zij daar wat hebben voor een open huis.
Maar leuk dat jij hier ook van de partij bent
en denk dat nu de hele "ouwe hap" compleet is 

Maar leuk dat jij hier ook van de partij bent

Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

hahaha ook leuk dat je dat nog onthouden hebt zeg maar zoveel duurder is het toch niet ( of heb ik dat helemaal mis) nog een weekje werken en dan ga ik ook weer waar zit je nu overigensPENPE schreef:Moest toevallig net nog aan je denken toen ik langs Windsor Hills reed, overigens nog steeds "access not granted" voor mij daar maar zit nu in een villa van een andere managementcompany dus maar eens kijken of zij daar wat hebben voor een open huis.![]()
Maar leuk dat jij hier ook van de partij benten denk dat nu de hele "ouwe hap" compleet is
live life, love life
Watersong @ Davenport ( hier vorig jaar al wezen kijken dankzij een hulpvaardige managementcompanynippie schreef:..hahaha ook leuk dat je dat nog onthouden hebt zeg maar zoveel duurder is het toch niet ( of heb ik dat helemaal mis) nog een weekje werken en dan ga ik ook weer waar zit je nu overigens..

Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

ah ja dan scheelt het natuurlijk wel met Windsorhills (qua kosten bedoel ik dan) maar wel leuk ik ben mijn dagen aan het aftellen
ik zie je verhaaltjes en opmerkingen wel verschijnen hier
greetz Brian
ik zie je verhaaltjes en opmerkingen wel verschijnen hier
greetz Brian
live life, love life