Hierbij een kopie van het mailtje wat ik vandaag aan de Vereniging van bedrijven voor parkeren bij Schiphol gestuurd heb. Genoemde vereninging werpt zich op als kwaliteitskeurmerk voor deze bedrijven.
..............
L.S.,
Als U als organisatie voor een echt kwaliteitskeurmerk wilt doorgaan moet U Quick parking ( Budget parking is volgens mij hetzelfde) zo gauw mogelijk als lid royeren.
Na reservering en betaling er op de vertrekdag naar toe gereden.
Het bleek dat er in de omgeving van de parkeerplaatsen een langdurige wegopbreking en omlegging was.
Hiervan was door QP niets op hun site of op de reservering vermeld, daar door zijn we diverse keren in de omgeving gaan dwalen . De navigatie wist het ook niet meer. Bij het z.g.n. hoofdkantoor aangekomen, werd ons duidelijk gemaakt dat we naar een andere lokatie mosten, stond zeer duidelijk bij de reservering.
Daar zagen we bij lokatie L een busje van BP/QP staan we vroegen waar K was . Op grove wijze werd ons duidelijk gemaakt, dat er toch duidelijke borden stonden en dat K aan de overkant was.
De slagboom van K ging niet open, maar eens op de knop gedrukt, niets, na enige tijd kwam er een busje aanrijden en ging de boom open.
Onderweg naar Schiphol moesten er, tegen hun toezegging op de site in, nog mensen instappen (er wordt voor iedereen apart gereden). De chauffeur parkeerde op het fietspad en we moesten zeker 5 a 10 minuten wachten op de medepassagiers, ze waren nog naar een parkeerplaats aan het zoeken toen wij aankwamen.
De chauffeur was diverse keren niet-handsfree aan het bellen.
Ophalen ook een crime. We moesten een 0900 nummer bellen, waarom niet een gewoon 06 of vast nummer?
Erger was dat het ophaalbericht ook nog eens niet doorkwam en we door een toevallig passerend BP/QP busje, wat zijn passagiers niet kon vinden werden meegenomen.
De klap op dat vuurpijl kwam echter nog.
Alles was vooruit betaald zoals gevraagd.
Nu komt er een e-mailtje dat er sprake zou zijn van een no-show en of we helft de parkeerkosten maar even willen betalen, anders over 3 weken een deurwaarder.
Nota bene in de door hunzelf in bijlage bij deze e-mail meegestuurde kopie reservering staat dat het volledige bedrag vooruitbetaald is.
Knoeiers met slechte service, een kwaliteitskeurmerk onwaardig.
..........................
Niet genoemd maar ook een feit. Uiteindelijk bleek de auto op een overdekte plaats in een soort van semi openbare parkeergarage bij een kantoren complex te staan. De auto was dus voor vrijwel iedereen te benaderen , wat beveiliging??
Knaapje
Parkeren bij Schiphol, ervaring met Quickparking
Re: Parkeren bij Schiphol, ervaring met Quickparking
Dat is nu de reden dat ik gewoon parkeer op P3 van Schiphol en ook de sleutels zelf meeneem. Misschien is het ook niet de veiligste plek maar tussen al die duurdere auto's zullen ze die van mij niet zo snel uitkiezen om wat uit te halen. Overigens is mijn auto op wat papieren en een paraplu na helemaal leeg als hij daar staat.
Zeker ook na een eerder verhaal van een forumlid van een ander forum waarbij bleek dat er tijdens zijn vakantie zelfs met zijn auto gereden was geef ik mijn autosleutels nergens af.
En vaak is het prijsverschil niet eens extreem groot en ga je voor een paar Euro op je gehele vakantie budget een risico nemen.
Voor mij gewoon P3 van Schiphol zelf en lekker met 1 van de vele bussen die er rijden naar Schiphol en bij terugkomst weer met zo'n bus naar P3.
P.S. Knaapje bedankt dat je de waarschuwing op het forum plaatst.
Zeker ook na een eerder verhaal van een forumlid van een ander forum waarbij bleek dat er tijdens zijn vakantie zelfs met zijn auto gereden was geef ik mijn autosleutels nergens af.
En vaak is het prijsverschil niet eens extreem groot en ga je voor een paar Euro op je gehele vakantie budget een risico nemen.
Voor mij gewoon P3 van Schiphol zelf en lekker met 1 van de vele bussen die er rijden naar Schiphol en bij terugkomst weer met zo'n bus naar P3.
P.S. Knaapje bedankt dat je de waarschuwing op het forum plaatst.