Even een berichtje nav ons verblijf op terra verde voor diegenen die nog gaan of interesse hebben;
Het was een goed Townhouse !! Het Townhouse ligt gunstig tov de parken, maar ook op het resort zelf zit het gunstig vrijwel naast de speeltuin, zwembad en receptie, dat is wel fijn ( en ligt rustig ook!!)
Het huis is zelf precies zoals je, uitgegaan van de foto's, je zelf voorstelt. Schoonmaak is in orde, we hadden op kleine puntjes pech, maar daar is meer dan zeer goed door de huiseigenaren op gereageerd. Wij hadden onze trouwdag en mijn man zijn verjaardag en er stond een fles bubbels met een lieve kaart op ons te wachten.
Er waren genoeg handdoeken, beddengoed, faciliteiten en 1e voorzieningen zoals waspoeder en vaatwastabletten.
Ik zou, en vooral voor dat geld, het iedereen kunnen aanbevelen, het was erg goed !!
Als er wat is, kun je overigens de huiseigenaren altijd mailen, ze zijn erg betrokken...ik vond het lieve, warme mensen, we hebben het erg leuk gehad.dus andere terra Verde blekers, ik hoop dat jullie het ook leuk gaan hebben !!