Poll Waarom ga ik op vakantie naar Orlando

Hier plaatst het team regelmatig een poll

Waarom ga ik op vakantie naar Orlando

Pretparken
40
29%
Shoppen
38
28%
Natuurparken
5
4%
Stad
1
1%
Accommodaties
15
11%
Eten en drinken
4
3%
Klimaat
27
20%
Anders nl.
6
4%

Totaal aantal stemmen: 136

Saskia

Re: Poll Waarom ga ik op vakantie naar Orlando

Bericht door Saskia »

Nou bedankt voor deze poll!! We zitten al een uur te discussiëren over de keuze :lol: :roll: . De kids gaan uiteraard voor pretparken maar hoe leuk ook daar zou ik wel zonder kunnen omdat Florida zoveel meer te bieden heeft (gelukkig hoeven we niet zonder!!). Shoppen is top maar daar doe je mij meestal niet echt een plezier mee, alleen door de mooie prijzen ga ik graag shoppen in Florida.
Ik mis eigenlijk de optie: all of the above hahahaha......... ;)

Arianne

Bericht door Arianne »

Had ze aalemaal al gevinkt tot ik zag dat er maar 2 mocht kiezen :D
Dan ga ik voor eten, we lopen al weken van te voren ons te verlekkeren aan alles wat we weer gaan eten.
En de villa en/of disney hotel waar vind je dat.
En een derde toch wel het shoppen :applause:

Bieg

Bericht door Bieg »

Reden 1: anders nl. de relaxte en vriendelijke sfeer in Orlando, de "locals" zijn ontzettend aardig!
Reden 2: shoppen! We hebben geen Nederlands kledingstuk meer aan sinds we in Orlando komen :lol:

Eigenlijk zijn er teveel redenen waarom we heengaan, eten/pretparken/klimaat horen er uiteraard ook bij!

Groetjes,

Monique
Afbeelding
Volg ons op ons blog : http://biegjes3.blogspot.nl

Cindy1969

Bericht door Cindy1969 »

Heb gekozen voor klimaat en natuur(parken), dat zijn voor mij toch de 2e grootste trekkers.
Pretparken zoals Disney heb ik niets mee, alleen Seaworld en Discovery Cove vind ik super.

Maar het shoppen is ook niet te versmaden, moeilijk hoor, 2 keuzes :lol:

Hannie
Contacteer:

Bericht door Hannie »

Poeh, ook ik vind 2 keuzes lastig. Als ik nu kijk naar onze laatste vakantie(kerst)vond ik het heerlijk om even in een warmer klimaat te zijn.
En ik heb shoppen aangekruist omdat ook wij bijna alleen nog maar Amerikaanse kleding hebben.
Er zijn zoveel verschillende dingen te doen, er is voor iedereen wat te doen of je nou van natuur houd, van shoppen of van pretparken. Het is er allemaal.
Oh ja, en natuurlijk lekker eten voor weinig :D
Al onze blogs op: http://daneleens.blogspot.com
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.

robisjo

Bericht door robisjo »

Ik heb gekozen voor "klimaat" en "pretparken", maar eigenlijk doe je daar Florida mee te kort. Je kan makkelijk alle opties aan kiezen want wij gaan voor de vele mogelijkheden die Florida te bieden heeft.
Afbeelding

Aggie

Bericht door Aggie »

Tja...we gaan toch maar voor het shoppen en de accomodatie. De luxe van een villa is natuurlijk ongekend en daarbij met een dochter van 18, die wil het liefst shoppen. Maar desalniettemin, zijn alle mogelijkheden samen eigenlijk de reden om naar Florida te gaan :applause:
Afbeelding

John
Site Beheerder

Bericht door John »

Na een week er over nagedacht te hebben heb ik eindelijk mijn keuze gemaakt :D, het is geworden............ pretparken (themaparken ;) ) (eigenlijk alleen maar Disney) en shoppen
Vindt u Orlandofans leuk? Like ons op Facebook of volg ons op Twitter

Lazy

Bericht door Lazy »

Uiteindelijk na diep nadenken kunnen kiezen. De keuze is gevallen op accomodaties en klimaat, die ook nog eens voor ons de perfecte combi zijn. Heerlijk om in de ochtendzon te kunnen ontbijten op je tijdelijke eigen pooldeck. Krijg acuut heimwee als ik er aan denk. :|. Maar vlak daarachter komen eten en drinken en shoppen, kan me zo verheugen op de keuze aan restaurant, de foodcourts waar je samen kunt eten maar wel allemaal iets heel anders. Het shoppen zoveel voor zo weinig. En daarnaast vinden we alle andere mogelijkheden ook echt geen straf!

plutofreak
Contacteer:

Bericht door plutofreak »

Hoe is het nou in hemelsnaam mogelijk om hier uit te moeten kiezen........ :?
Wij gaan echt voor alle punten die hier staan.
Ik heb daarom gekozen voor shoppen en anders nl 8-) Alles wat er te vinden is in Orlando en omstreken
September 2014 mogen we weer!!
http://orlando2014.plutofreak.nl/#home

fred
Site Beheerder
Contacteer:

Bericht door fred »

Er is in Orlando zoveel te kiezen , dus daarom na lang wikken en wegen ook maar de keuzes gemaakt.
Vooral het klimaat en shoppen spreken me wel aan naast al die andere veel te leuke dingen :mrgreen:
Vindt u Orlandofans leuk? Like ons op Facebook of volg ons op Twitter !

Trudy1962

Bericht door Trudy1962 »

Op het moment dat we de vliegtickets boekten, waren de pretparken en het shoppen, echt wel de belangrijkste reden. Ook het bijwonen van een baseball game was een goede reden :D
Maar na het lezen van reisverslagen en de informatie van dit forum, geloof ik dat restaurants, accommodaties en natuurparken, voor een eventuele volgende keer ook een reden zullen zijn :D

anja

Bericht door anja »

Grappig om te zien dat nu shoppen hoger staat dan pretparken..hihihi
Ja ik vind 2 opties ook weinig om te kiezen.
maar voor mij is het dan shoppen en pretparken..
Ik hou van shoppen en daar is het lekker groot en goedkoop.
En pretparken.. tja.. die zijn er in overvloed..
maar heel de dag denk ik ook wel.. waar zullen we vanavond eens lekker gaan eten?
en als het er koud zou zijn en regen zou ik ook wel minder gaan dan 2x per jaar.. dus de warmte vind ik ook wel geweldig..
dus .. eigenlijk alles.. hahahaha

Plaats reactie