Poll Waarom ga ik op vakantie naar Orlando
- Shamulover
- Contacteer:
Poll Waarom ga ik op vakantie naar Orlando
Wij zijn heel erg benieuwd wat de beweegredenen zijn van onze forumleden om op vakantie te gaan naar Orlando.
Vandaar dat we deze poll gemaakt hebben.
Je kan max. 2 antwoorden invullen.
Een toelichting op je antwoorden wordt erg op prijs gesteld en dat kan door een reactie te plaatsen bij dit onderwerp.
Vandaar dat we deze poll gemaakt hebben.
Je kan max. 2 antwoorden invullen.
Een toelichting op je antwoorden wordt erg op prijs gesteld en dat kan door een reactie te plaatsen bij dit onderwerp.
- zjwien
- Contacteer:
Re: Poll Waarom ga ik op vakantie naar Orlando
Anders: door ons bedrijf moeten we in de winter gaan en we willen zon. Ook willen we niet nóg verder vliegen. En er moet genoeg te doen zijn voor ons om de dagen lekker te kunnen vullen. En dat vinden we in Florida: zon, parken, natuur, niet duur, vrijheid etc.
Als we niet meer aan de winter vastzitten dan wordt het The Wild West!
Als we niet meer aan de winter vastzitten dan wordt het The Wild West!

Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
It is never too early to book a vacation
http://www.schoutenjanssen.nl/
It is never too early to book a vacation
http://www.schoutenjanssen.nl/
- Sunshine State
- Contacteer:
Mijn toelichting :
Wij zijn best wel gek op de themaparken, een dag Seaworld, Busch of Epcot ohw heerlijk.
De natuurparken zijn ook favoriet hier, heerlijk wandelen camera mee en genieten maar!!
Eigenlijk zou ik ook wel het klimaat en de restaurants willen aan vinken maar dat kan niet, dus mijn keuze Themaparken en Natuurparken!
Wij zijn best wel gek op de themaparken, een dag Seaworld, Busch of Epcot ohw heerlijk.

De natuurparken zijn ook favoriet hier, heerlijk wandelen camera mee en genieten maar!!

Eigenlijk zou ik ook wel het klimaat en de restaurants willen aan vinken maar dat kan niet, dus mijn keuze Themaparken en Natuurparken!
Mag de naam "pretpark" gewijzigd worden in "themepark" ? Ik moet bij pretpark altijd aan Drievliet denken.
Goose
Goose
2 is wel erg weinig om te kiezen 
De hoofdreden voor mij zijn de themaparken. En dan voornamelijk Universal en de SeaWorld parken. Daarnaast kan ik echt genieten als we in de villa zijn. Heerlijk aan het zwembad met een drankje van het lekkere weer genieten.

De hoofdreden voor mij zijn de themaparken. En dan voornamelijk Universal en de SeaWorld parken. Daarnaast kan ik echt genieten als we in de villa zijn. Heerlijk aan het zwembad met een drankje van het lekkere weer genieten.
het is moeilijk om maar 2 onderdelen te mogen aankruisen want eigenlijk is er zoveel te zien in Florida en daarbij is het weer toch ook wel een belangrijke factor
- Esther2013
Shoppen, omdat sale or no sale, outlet of niet, dit toch echt goedkoper is in de US.
Accommodatie, omdat ik nooit heb meegemaakt dat een villa met zwembad huren zo goedkoop is als in Florida en dan nog met het bijbehorende klimaat, natuur en vertier......topvakantiebestemming!!
Accommodatie, omdat ik nooit heb meegemaakt dat een villa met zwembad huren zo goedkoop is als in Florida en dan nog met het bijbehorende klimaat, natuur en vertier......topvakantiebestemming!!

2015 Rome, New York http://sloofjesnaarrome.blogspot.nl
2014 Bradenton - Florida http://sloofjes2014.blogspot.nl
2013 Las Vegas (feb) + rondreis Florida
2007 2012 San Francisco 2008 2011 Las Vegas
- Shamulover
- Contacteer:
Ik heb zelf gekozen voor pretparken en de stad.
Pretparken omdat ik zo verschrikkelijk veel pret heb in die parken. Deze parken bieden zoveel meer dan bijv. de Efteling of Drievliet. Het zijn de attracties, de aankleding en de sfeer die de parken zo bijzonder maken.
En de stad, die heeft zoveel te bieden op het gebied van eten en drinken, natuurparken, winkelen, hotels en villa's dat ik hier gewoon heel graag kom.
Pretparken omdat ik zo verschrikkelijk veel pret heb in die parken. Deze parken bieden zoveel meer dan bijv. de Efteling of Drievliet. Het zijn de attracties, de aankleding en de sfeer die de parken zo bijzonder maken.
En de stad, die heeft zoveel te bieden op het gebied van eten en drinken, natuurparken, winkelen, hotels en villa's dat ik hier gewoon heel graag kom.
Vind 2 keuzes ook wel weinig hoor!
Zou ook aan willen vinken: accommodaties,eten en drinken,en klimaat.
Heb nu gekozen voor themaparken en shoppen.
Orlando blijft nog steeds één van onze favoriete bestemmingen!

Zou ook aan willen vinken: accommodaties,eten en drinken,en klimaat.
Heb nu gekozen voor themaparken en shoppen.
Orlando blijft nog steeds één van onze favoriete bestemmingen!
Wat een leuke poll, maar slechts 2 mogelijkheden om uit te kiezen vind ik ook te weinig, minimaal 3 is voor Orlando toch wel het minste.
Nu kan ik echt geen keuze maken.
De suggestie van Goose om 'pretpark' in 'themapark' te wijzigen ondersteun ik van harte.
Nu kan ik echt geen keuze maken.

Orlando is ons 2e thuis
en daarom zou ik ook wel meer keuzes willen aanvinken, zoals accomodatie, shoppen en het klimaat.
Maar omdat we er nu al diverse keren geweest zijn hoeven de pretparken niet zo nodig meer en gaan we meer voor de natuurparken.
Het belangrijkste vind ik eten en drinken, niet de vraag WAT eten we vandaag maar WAAR eten we vandaag.
Er is zoveel keuze. We houden heel erg van koken maar eenmaal in Orlando gaan we graag uit eten in een van de vele restaurants.

Maar omdat we er nu al diverse keren geweest zijn hoeven de pretparken niet zo nodig meer en gaan we meer voor de natuurparken.
Het belangrijkste vind ik eten en drinken, niet de vraag WAT eten we vandaag maar WAAR eten we vandaag.
Er is zoveel keuze. We houden heel erg van koken maar eenmaal in Orlando gaan we graag uit eten in een van de vele restaurants.

Ik kies toch wel voor de pretparken
, en het klimaat!!! 

voor ons geld ook de pretparken en het shoppen
maar vooral de sfeer die je in Orlando/Florida aanwezig is.
maar ook het lekkere eten

maar vooral de sfeer die je in Orlando/Florida aanwezig is.
maar ook het lekkere eten

Er zijn veel redenen om naar Florida te gaan,
pretparken superrr, eten lekkerrrrrrr,, klimaat te gek, en dan niet vergeten het shoppen
Alles relaxed gewoon.
pretparken superrr, eten lekkerrrrrrr,, klimaat te gek, en dan niet vergeten het shoppen

Alles relaxed gewoon.
-
- Contacteer:
Ik heb gekozen nu voor pretparken en klimaat maar de overige dingen zoals eten, shoppen en gewoon de mensen en vriendelijkheid daar zijn grote pluspunten!
Verslag van onze Orlando vakantie 2014 http://citroentjes.wordpress.com/