Ik weet niet zo goed waar m'n vraag moet stellen, maar het gaat over United dus zet ik het maar hier
Misschien hebben sommige van jullie het wel gelezen op onze weblog, maar hier nog even een keertje in 't kort.
Het was de bedoeling dat wij op 22 September naar huis zouden vliegen. Door een mankement aan 't vliegtuig krijgen we te horen dat iedereen zou worden omgeboekt. Ook is ons verteld dat we op de site van United onze claim konden indienen. (persoonlijk vinden wij dat we wel recht hebben op een vergoeding. We hebben tenslotte zo'n 10 uur op Orlando airport doorgebracht)
Toen wij eindelijk thuis waren hebben we dit ook gedaan. Tot 2x toe, maar united geeft geen antwoord. Eu claim hebben we ook geprobeerd, maar die doen alleen vluchten in Europa en van Europa naar Amerika. Dus zij kunnen ons helaas niet helpen.
Nu is de vraag heeft 1 van jullie nog een tip? Het gaat dus om een gecancelde vlucht van Orlando via Washington DC naar Amsterdam.
Vlucht omgeboekt
Vlucht omgeboekt
Vanaf 30 augustus tot 20 september zitten we weer in Orlando! Wij zijn te volgen op: http://peacelog.nl
Re: Vlucht omgeboekt
Bellen met United Airlines in Amerika of via hun callcenter op Schiphol om eens nader te vragen hoe of wat.
Hebben jullie overigens rechtstreeks geboekt of via een reisbureau, als je via een reisbureau hebt geboekt zou je daar ook nog eens na kunnen vragen.
Hebben jullie overigens rechtstreeks geboekt of via een reisbureau, als je via een reisbureau hebt geboekt zou je daar ook nog eens na kunnen vragen.
Re: Vlucht omgeboekt
We hadden via American vacations geboekt. Ik wist niet dat United een callcenter heeft op Schiphol.
Bedankt voor de tip.
Bedankt voor de tip.

Vanaf 30 augustus tot 20 september zitten we weer in Orlando! Wij zijn te volgen op: http://peacelog.nl