gonniegans

Ben je nieuw, stel je even voor, zodat iedereen je leert kennen.
Plaats reactie
gonniegans

gonniegans

Bericht door gonniegans »

Hi ik ben gonniegans.

In 2005 heb ik samen met mijn vriend een rondreis gemaakt door Florida (het zuiden) en vorig jaar zijn we in de meivakantie samen met onze 2 zoontjes geweest. Toen hebben we een villa in Orlando geboekt en vandaar uit de omgeving verkend. Deze vakantie beviel super en vandaar dat we in de zomer weer gaan!

We hebben onlangs tickets geboekt met BA naar Miami en vertrekken op 13 juli en komen op 1 augustus terug. Wel vanuit Brussel, maar het scheelde zoveel in het hoogseizoen op 4 tickets dat we dat er wel voor over hebben.

We moeten nog accomodatie en auto boeken, dus wie tips heeft.... :applause:
Afgelopen jaar zaten we in Hampton Lakes, prima wijk en villa maar we vonden het heen en weer rijden vanuit Davenport elke keer toch best ver. Dus deze keer liever iets centaler. Villa met pool of townhouse met hot tub, wie tips heeft - ik houd me aanbevolen!!

De plannen staan nog niet vast, maar een paar parken (niet te veel - voor de boys leuk maar het moet voor papa en mama ook leuk blijven :? Ik ben zeker geen pretpark freak maar wel Amerika liefhebber), veel relaxen en shoppen, Legoland staat dit keer zeker op het programma, een waterpark, mss Cape Canaveral, een paar daagjes Miami/Ft Lauderdale o.i.d. (ivm terugvlucht). Tips of leuke ideeen zijn welkom, onze boys zijn dan 6 en 3 jaar oud.

O ja, vorig jaar schreef ik mee op het orlandotipsforum...

anja

Re: gonniegans

Bericht door anja »

Hallo,
welkom op dit leuke forum.
Hier vind je veel goede leuke tips voor jullie leuke aankomende vakantie naar Orlando.
Shoppen kan je als vrouw zeker wel in Orlando en de waterparken van Disney vind ik zelf de leukste waterparken.
Ik kan je heel veel tips geven zoals zo vele die ook al zo vaak in Orlando zijn geweest net als ik maar het duurt nog wel even voordat jullie gaan dus misschien is het leuk om even rond te snuffelen op het forum en de sites van Disneyworld en Seaworld Universal enz. te bekijken wat je wilt zien en wat je wilt gaan bekijken. Er zijn ook mooie state parken om eens te bekijken. Ligt er ook aan hoe lang je wilt gaan.
Wij zaten laatst in een villa die we huurde via Remco uit Lelystad waar we erg tevreden over waren http://www.huurvillaflorida.nl/ Maar je kan natuurlijk ook gewoon een villa of hotel huren bij Usafunvacations of americanestates.
Ik wil je veel plezier wensen.. er is veel te beleven in Orlando!!
groetjes van Anja

Senna
Contacteer:

Re: gonniegans

Bericht door Senna »

Welkom
En heel veel pleizer hier

Wij zijn vorig jaar ook via Brussel met BA gegaan en dat was ons goed bevallen BA alleen bij terugkomst op Brussel midi was er geen lift aanwezig om naar beneden te gaan en zijn we met de koffers van de trap afgestuiterd.. dus mocht je met de trein gaan hou hier rekening mee :lol:

Kijk ook eens naar een natuurpark zoals Kelly park hier kan je met een tube een riviertje af drijven en kan je aardig wat wildlife zien. Of een airboat ride.

Plaats reactie