Hallo allemaal,
Ik ben Christel en ik lees regelmatig mee, maar ik zal mij eens netjes voorstellen.
Ik ben 37 jaar en woon samen met Dennis en hij is 38 jaar.
We zijn al een aantal keren in Orlando geweest en het bevalt ons erg goed. De 1e keer samen was 2005, daarna in 2008, 2009 en afgelopen september voor de laatste keer.
We zijn nu aan het kijken voor oktober, lijkt ons erg leuk om er te zijn met het Food & Wine Festival in Epcot. En natuurlijk Halloween... Maar eerst eens beslissen of we een appartement of villa willen huren, welke vliegtuigmaatschappij( we zitten graag met z'n 2-en naast elkaar, zonder een buurman/vrouw(slechte ervaring met een stinkende buur vanuit NY naar AMS).
Maar het uitzoeken is al een grote voorpret.
Voorstellen
Re: Voorstellen
welkom op het forum

Hi en welkom hier, genoeg info te vinden !
Usa 1983,1988,1990
Orlando 2005,2008,2009,2010,2011,2012,2013,2014,2015
New York 2005,2010,2013.
Miami 2012
Orlando 2005,2008,2009,2010,2011,2012,2013,2014,2015
New York 2005,2010,2013.
Miami 2012
Welkom op het forum.
Heerlijk dat jullie weer plannen hebben om naar Orlando te gaan.
Wij hebben afgelopen oktober voor het eerst een Halloween Party meegemaakt, dat was zo leuk.
Epcot's food and wine festival lijkt me ook leuk om eens mee te maken.
Misschien een tip; bij ArkeFly zijn de tickets rond de 600 euro voor oktober en zit je met z'n tweetjes naast elkaar.
Veel plezier met de voorpret.
Heerlijk dat jullie weer plannen hebben om naar Orlando te gaan.
Wij hebben afgelopen oktober voor het eerst een Halloween Party meegemaakt, dat was zo leuk.
Epcot's food and wine festival lijkt me ook leuk om eens mee te maken.
Misschien een tip; bij ArkeFly zijn de tickets rond de 600 euro voor oktober en zit je met z'n tweetjes naast elkaar.

Veel plezier met de voorpret.
Bedankt voor jullie warme welkom.
We zijn in september ook naar de MNSSH Party geweest. We vonden het erg leuk en hadden voor de rest van de vakantie genoeg snoep.
Afgelopen september hebben we met Arkefly gevlogen. Onze voorkeur gaat uit naar Delta, maar het is natuurlijk wel afhankelijk van de prijs.
Maar vanavond maar weer eens kijken voor de vliegtickets ......
Groetjes,
Christel
We zijn in september ook naar de MNSSH Party geweest. We vonden het erg leuk en hadden voor de rest van de vakantie genoeg snoep.
Afgelopen september hebben we met Arkefly gevlogen. Onze voorkeur gaat uit naar Delta, maar het is natuurlijk wel afhankelijk van de prijs.
Maar vanavond maar weer eens kijken voor de vliegtickets ......
Groetjes,
Christel
Hallo en welkom op het forum.
Wij hebben de laatste keer in een villa gezeten en dat vond ik geweldig.
We huurde hem particulier van iemand hier in Nederland. We gingen toen met nog een ander stel omdat ik vind dat een villa wel erg groot is voor twee personen.
Daarom gaan we nu in september in een appartement.. en nu in maart in een hotel en dat vind ik ook goed.
Ik vind zelf een voordeel van een hotel dat je bedden opgemaakt worden en de kamer schoongemaakt wordt en dat er ontbijt bij is, wij boeken altijd met ontbijt erbij, dan hoef je zelf niet nog te zorgen voor het ontbijt.
We hebben zelf niet gekookt in de villa, vind dat zo'n gedoe en vind juist het uit eten gaan zo lekker en is ook niet duur.
Voordeel van een villa is dat je een eigen zwembad hebt.
Oktober lijkt me ook erg leuk, we zijn ook eens wat later in het jaar gegaan en bij de food festival kon je overal wat eten 'proeven'(tegen betaling) dus dat is wel grappig.
Ik zelf vind de flower festivial erg leuk, dat hebben we de afgelopen keer in maart ook gezien dus gaan we die nu nog eens zien in maart.
Maar mijn voorkeur is toch september, stuk rustiger dan oktober en lekker het weer is ook heerlijk.Dan zijn we er ook weer.
Heel veel plezier. Maar dat zal wel lukken.
Wij hebben de laatste keer in een villa gezeten en dat vond ik geweldig.
We huurde hem particulier van iemand hier in Nederland. We gingen toen met nog een ander stel omdat ik vind dat een villa wel erg groot is voor twee personen.
Daarom gaan we nu in september in een appartement.. en nu in maart in een hotel en dat vind ik ook goed.
Ik vind zelf een voordeel van een hotel dat je bedden opgemaakt worden en de kamer schoongemaakt wordt en dat er ontbijt bij is, wij boeken altijd met ontbijt erbij, dan hoef je zelf niet nog te zorgen voor het ontbijt.
We hebben zelf niet gekookt in de villa, vind dat zo'n gedoe en vind juist het uit eten gaan zo lekker en is ook niet duur.
Voordeel van een villa is dat je een eigen zwembad hebt.
Oktober lijkt me ook erg leuk, we zijn ook eens wat later in het jaar gegaan en bij de food festival kon je overal wat eten 'proeven'(tegen betaling) dus dat is wel grappig.
Ik zelf vind de flower festivial erg leuk, dat hebben we de afgelopen keer in maart ook gezien dus gaan we die nu nog eens zien in maart.
Maar mijn voorkeur is toch september, stuk rustiger dan oktober en lekker het weer is ook heerlijk.Dan zijn we er ook weer.
Heel veel plezier. Maar dat zal wel lukken.