Over een maand is het eindelijk zover! dan gaan wij (man en ik) naar Florida.
Nu hebben we van American Estates een email gehad met hierin aanvullende informatie, maar van de handbagage snap ik niet veel en wanneer ik het google zie ik door de bomen het bos niet meer en ik word er super zenuwachtig van. Ik heb de hoop dat jullie mij meer informatie zouden kunnen geven.
We vliegen van Amsterdam naar Orlando met United Airlines.
Nu lees ik dat het afhangt van je ticket welke, (en hoeveel) handbagage je mee mag nemen.
Ik vind deze zin online:
'Iedereen die op een Basic Economy-ticket reist en een grote handbagage naar de gate meeneemt is verplicht deze in te checken en de toepasselijke kosten voor de tas te betalen plus $25 administratiekosten. Betaling is alleen mogelijk met een creditcard'.
Nu heb ik eigenlijk geen idee wat voor ticket wij hebben.... Als ik kijk op mijn e-ticket dan staat erachter: K-ticket.
Maar ja... wat betekend dat nou eigenlijk

Daarnaast staat er op de website van de luchtvaartmaatschappij een afbeelding met duidelijke afmetingen:
Baggage must meet carry on size limits (approximately 22" x 14" x 9" or 56 x 35 x 23 cm). Reference size check templates located at ticket counters and gates.
Bedoelen ze hiermee dat het Lengte: 56, breedte: 35 hoogte: 23 cm? Of mag je hierin een beetje wisselen? ik heb namelijk handbagage met als afmeting: 38 x 20 x 55 cm.
Helemaal onderaan mijn e-ticket dan zie ik deze informatie:
AMS>MCO
United Airlines Inc - Amsterdam-Schiphol Airport, Amsterdam, NL - Orlando Int'l Airport, Orlando, FL, US : Toegestane bagage Information
: Toegestane bagage: 1 Piece Plan
Carry on - - ALLOWANCE DATA NOT AVAILABLE
Bag 1 - NO FEE - UPTO50LB/23KG AND UPTO62LI/158LCM
Bag 2 - 89.00EUR - UPTO50LB/23KG AND UPTO62LI/158LCM
Ik vind het dus niet heel duidelijk, hebben anderen hier ervaring mee?
Excuses voor het lange verhaal, maar hopelijk heb ik het duidelijk uitgelegd.
Wie o wie kan mij verder helpen?
Alvast bedankt,
Inge