Blake Shelton's Ole Red komt naar Orlando !!!

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Blake Shelton's Ole Red komt naar Orlando !!!

Bericht door PENPE »

Blake Shelton, vooral bekend als country-countryzanger en mede-presentator van NBC's "The Voice", brengt zijn eigen merk entertainment naar de regio Central Florida. Ole Red Orlando, een "eet- en livemuziekervaring", is gepland in het voorjaar van 2020 te openen op het ICON Orlando Entertainment-complex, gelegen aan de beroemde International Drive van Orlando. Het concept is geïnspireerd op Shelton's ironische nummer uit 2001, "Ol’ Red ", een van zijn eerste hits.

Afbeelding

De locatie beslaat ongeveer 15.000 voet op twee verdiepingen en biedt ultramoderne akoestiek en verlichting, die een beleving op concertniveau beloven, met zitplaatsen voor 500 gasten. Zowel binnen als buiten privé-evenementenruimtes bieden ook een fantastisch uitzicht op het centrale stuk van de wijk, het 400-voet ICON Orlando 360

Wat Shelton zelf betreft, hij is enthousiast om deel uit te maken van het landschap van Orlando. " We hebben Ole Red naar een aantal van mijn favoriete plekken gebracht en ik ben verheugd om een plek te hebben voor country muziekfans om plezier te hebben met hun vrienden en familie. Ik denk dat het onmogelijk is om Orlando te bezoeken en geen plezier te hebben , en dat is waarom ik weet dat Ole Red daar precies in past. "

Ole Red Orlando wordt de vierde locatie voor het opkomende merk. Shelton heeft eerder restaurants geopend in het hart van Nashville en in zijn geboortestad Tishomingo, Oklahoma. Een derde locatie is in 2019 geopend in Gatlinburg, Tennessee.

Maar hoe zit het met het eten? Hoewel er binnenkort vier locaties met dezelfde naam zullen zijn, belooft het bedrijf dat elk van zijn restaurants gerechten in zuidelijke stijl en speciale cocktails zal aanbieden die uniek zijn voor hun markten.

Ole Red belooft nog meer eet- en entertainmentopties te gaan bieden in het hart van het bruisende I-Drive-gebied van Orlando.

Website : Ole Red

Bron : WhereTraveler.com
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Plaats reactie