Slechte hygiëne van medepassagiers is de grootste ergernis van vliegreizigers, aldus een onderzoek van reisvergelijker Skyscanner. Onaangename lichaamsgeur wordt vervelender gevonden dan huilende baby’s en brede passagiers.
Medepassagiers met overgewicht staan op nummer twee.
Uit het onderzoek van Skyscanner blijkt dat passagiers zich het meeste storen aan medevliegers zonder deodorant. Brede passagiers die, door hun gewicht en grootte, ook de stoel naast zich deels vullen, staan op nummer twee in de ergernissenlijst.
Dronken vliegers staan op nummer drie, gevolgd door baby’s en kinderen. Slechts vierenveertig passagiers vonden een vrijgezellenfeestje aan boord hun grootste vliegnachtmerrie. Verder bestaat de lijst uit overdreven spraakzame passagiers, nerveuze vliegers en iets té amoureuze stelletjes.
Bron: Telegraaf.nl
note: dubbel stukje tekst verwijderd
Stinkende mensen grootste vliegergernis
Stinkende mensen grootste vliegergernis
Laatst gewijzigd door Jeroen op 11 apr 2012 13:14, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Stinkende mensen grootste vliegergernis
Inderdaad... Je hebt ze erbij... Pffft... Een stukje zeep is toch een stuk goedkoper dan een vliegticket.Jeroen schreef:Slechte hygiëne van medepassagiers is de grootste ergernis van vliegreizigers, aldus een onderzoek van reisvergelijker Skyscanner. Onaangename lichaamsgeur wordt vervelender gevonden dan huilende baby’s en brede passagiers.

En dat wel 2 keer...Medepassagiers met overgewicht staan op nummer twee. Medepassagiers met overgewicht staan op nummer twee.

Hik.Dronken vliegers staan op nummer drie, gevolgd door baby’s en kinderen.
Carnaval op weg naar huis?? Moet niet gekker worden...Slechts vierenveertig passagiers vonden een vrijgezellenfeestje aan boord hun grootste vliegnachtmerrie.
Van de eerste word je helemaal gek... maar met een knappe hoofdtelefoon, ben je daar van af...Verder bestaat de lijst uit overdreven spraakzame passagiers, nerveuze vliegers en iets té amoureuze stelletjes.

Met de tweede heb je vaak hetzelfde...
En de laatste... Tja... ik zou bijna zeggen... laat ze... maar ja... je zal er maar naast zitten met je kind van 7...

Ja sorry hoor, ook ik ben nou eenmaal een beetje aan de flinke kantJeroen schreef:...Medepassagiers met overgewicht staan op nummer twee..... Brede passagiers die, door hun gewicht en grootte, ook de stoel naast zich deels vullen, staan op nummer twee in de ergernissenlijst.

Jeroen schreef:.. Verder bestaat de lijst uit overdreven spraakzame passagiers...
Je zou inderdaad 9 uur naast Petra komen te zitten, heb je genoeg aanspraak

Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

Ik doe altijd mijn stinkende best niet te spraakzaam te zijn....
Orlando 1998, 2001, 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
September 2013 in Port Orleans French Quarter/Disney Dream/Old Key West

http://going2orlando.blogspot.com/
September 2013 in Port Orleans French Quarter/Disney Dream/Old Key West

http://going2orlando.blogspot.com/
How come... You used to be a great talker...dajatje schreef:Ik doe altijd mijn stinkende best niet te spraakzaam te zijn....