Transfers
Transfers
Wij zitten er aan te denken om 8 dagen villa en 6 dagen te gaan cruisen. Iemand tips hoe ik het beste het vervoer kan regelen tussen Orlando en Port Canaveral? En daarna weer terug naar MCO?
Re: Transfers
als je bij disney hebt geboekt dan wordt het voor je geregeld.
Verder is het dus belangrijk om te kijken of je cruise maatschappij iets geregeld heeft.
Anders is misschien wel de goedkoopste oplossing om een auto te huren.
Verder is het dus belangrijk om te kijken of je cruise maatschappij iets geregeld heeft.
Anders is misschien wel de goedkoopste oplossing om een auto te huren.
Samen herinneringen maken....
Wij zijn met onze huurauto van Orlando naar Port Canaveral gereden. Er zijn daar in de omgeving verschillende cruise parkings. ( wij gingen cruisen met RC)
De geodkoopste kost ongveer 5 tot 6 dollar per dag.
Je kunt online een parkeerplaats reserveren.
Bij aankomst parkeer je de auto en worden jullie met een pendelbusje naar de terminal gebracht.
Ook op de terugweg kun je met de pendelbus van de terminal weer naar de parkaarplaats gebracht worden.l ( in ons geval was de pendelbus "gratis". ( het zat inegrepen in de parkeerprijs).
De geodkoopste kost ongveer 5 tot 6 dollar per dag.
Je kunt online een parkeerplaats reserveren.
Bij aankomst parkeer je de auto en worden jullie met een pendelbusje naar de terminal gebracht.
Ook op de terugweg kun je met de pendelbus van de terminal weer naar de parkaarplaats gebracht worden.l ( in ons geval was de pendelbus "gratis". ( het zat inegrepen in de parkeerprijs).
Heb ik ook aan gedacht, maar dan betalen we wel een week voor de huurauto (ongeveer 300 euro) die daar maar staat. Waarschijnlijk wel de makkelijkste en handigste oplossing.
Of je levert je auto in (bij de parking) als je op cruise vertrekt en boekt een week later een nieuwe.....Maar met die optie heb ik geen ervaring. Ik weet niet of er in Port Canaveral dezelfde verhuurbedrijven zitten. Wellicht de moeite waard om eens uit te zoeken....