bij deze ga ik mij ook voorstellen, mijn nickname is hetzelfde als mijn eigen naam. Ik ben 29 jaar, woon in Joure en sinds 3 jaar fan van florida en orlando in het bijzonder. mijn eerste kennismaking met orlando was nadat ik het geld terug had gekregen van de kaartjes van het concert van michael jackson en we iets anders leuks wilden doen. Dat leuks hebben we gevonden in orlando en stiekem een klein beetje verslaafd geraakt, we zijn afgelopen voorjaar voor de 2e keer geweest en zijn nu al aan het plannen voor volgend jaar.
misschien is het vloeken in de kerk, maar ik ben niet zo heel erg fan van Disney. Volgend jaar gaan we ons hier aan wagen, misschien dat het dan omslaat haha..
groetjes martijn
martijn
- DonaldDuck
Re: martijn
Welkom aan boord Martijn, ene kijk uit met dat Disney virus net zo besmettelijk als het Orlando virus 

Welkom Martijn en idd Orlando kan verslavend zijn net als Disney en Seaworld.
Heel veel plezier hier en als je een datum weet dan horen we dat wel in het topic "wie zit er in 2011" of 2012 dan in jou geval
Heel veel plezier hier en als je een datum weet dan horen we dat wel in het topic "wie zit er in 2011" of 2012 dan in jou geval
- plutofreak
- Contacteer:
Senna schreef:Welkom Martijn en idd Orlando kan verslavend zijn net als Disney en Seaworld.
Allereerst wil ik je ook even welkom heten op dit forum Martijn.
@ Senna Ik zie nog nergens een topic "wie zit er in 2011 in Orlando" staan?????
we zijn vorig jaar wel naar Hollywood studios geweest omdat indiana jones toen nog draaide en we wel benieuwd waren naar het starwars gedeelte. Nu zijn we weer benieuwd naar startours 2 haha..