ook maar effe voorstellen

Ben je nieuw, stel je even voor, zodat iedereen je leert kennen.
Plaats reactie
kampoe88

ook maar effe voorstellen

Bericht door kampoe88 »

Zal me ook maar effe voorstellen voor ik de hele site door lees en in 1 keer weer iets neer zet en iedereen denk wie is dat dan :D

ben kampoe88 oftewel Hein
was al lid van het forum orlandotips.nl
en wil weer naar orlando voor de 2de keer dus dacht bij me eigen laat ik is op orlandotips kijken voor nog wat extra info.
maar tot mijn verbazing was ie WEG :o
dus door gelink naar orlandofans en maar effe aangemeld

zoals al gezecht wil ik voor de 2de keer weer heen eerste keer was in sep 10 en zit nu te denken om te gaan in feb13 tot maart 13
en zoals ook al gezecht( ja sorry van nou eenmaal vaak in herhaling :lol: ) wil ik dus nog effe wat info voor ik ook daadwerkelijk ga boeken
ben er wel al over uit waar ik heen in orlando maar ja wil toch ook nog wel effe kijke of andere hier ook ervaring mee hebbe en welke ervaring ze hebbe
zoals het er nu naar uit ziet gaan we(ik en mijn vriendin) voor 90% naar http://www.enclavesuites.com/ en naar de daar bij behoorde parken voor een periode van 3 weken zodat we beide onze verjaardagen daar kunnen vieren(zij 18feb ik 10maart)

nou dat was em dan wel een beetje denk ik zo maar is,
nog trouwens 1 vraag iemand een leuk idee wat ik daar voor haar kan orginiseren of hoe je het ook mag schrijven hoor graag ideeen
nou dag was em echt dan

groet kampoe88

Saskia

Re: ook maar effe voorstellen

Bericht door Saskia »

Hi Kampoe88, welkom op ons mooie Forum. Leuk dat jullie weer gaan en dan ook nog 2 verjaardagen vieren. Ook wij hebben iedere keer als we gaan verjaardagen te vieren (nu van mijn man 4 juli en zoontje op 10 juli) en er is meer dan genoeg te doen. Het is al een feest om daar te zijn, toch!!

Dit jaar heb ik voor mijn man een diner gereserveerd in de California Grill van Disney. Van daaruit kun je het vuurwerk zien van Magic Kingdom dus dat is een mooie afsluiter van de dag. Overdag kun je misschien iets boeken voor haar bij een spa van een hotel of nailsalon....... Ik weet natuurlijk niet waar ze van houdt. Of ergens een leuke show (Cirque du Soleil) gaan kijken. Ik raad je aan om wat blogs te lezen om tips op te doen, voor zover je ze nog niet hier gelezen hebt natuurlijk :D .

Have Fun!!
Saskia

anja

Bericht door anja »

Welcome back!
Leuk om daar jarig te zijn, haal dan wel een GRATIS happy birthday button bij Disney.. iedereen feliciteert je dan, is echt grappig.
In die periode is het ook leuk om te gaan.
Veel plezier.

kampoe88

Bericht door kampoe88 »

zal er aan denken om dan voor me vrouwtje zo een button te vragen zal ze wel leuk vinden :)

en saskia bedank voor de tip zal de is naar gaan kijken of het iets is maar toen we de vorig jaar waren hebbe we helaas geen vuurwerk gezien en hebbe daar toch wel spijt van dus mischien zeker de moeite waard om daar effe te gaan kijken in iedergeval bedankt

Plaats reactie