Bij deze dus.
Mijn naam is Stellan en ben 25. Ik ga samen met mijn vriendin in oktober voor de 5e maal naar Orlando en we zijn inmiddels verslaafd geraakt aan onze reizen naar de USA. Tot nu toe hebben we telkens op de terug reis tegen elkaar gezegd dat we nu toch echt een jaartje oostkust overslaan en vervolgens naar de westkust zullen gaan. Het is er echter nog niet van gekomen. Telkens begint het weer te kriebelen en wordt uiteindelijk toch het besluit genomen om weer terug te gaan naar de Sunshine State.
Naast dat we graag naar Orlando gaan, zijn we 2 maal in New York geweest en hebben we ook 1 maal Washington bezocht. Het lekkere weer, de pretparken (en dan vooral de achtbanen en dieren) en de vriendelijke mensen maken Orlando (Florida) wel tot onze favoriete bestemming. Daarnaast proberen we ook altijd een of meerdere sportwedstrijden te bezoeken waarbij basketball de prioriteit heeft.
Nu ik mij officieel heb voorgesteld kan ik weer met een gerust hart thuis komen.

Wij gaan overigens ook voor het eerst een blog bijhouden van onze vakantie: http://jesenstelinorlando2011.blogspot.com/
We vinden het leuk als jullie ons volgen.
Tot snel
Daron1985