Hallo,
Mijn naam is Marleen. Ik kom uit Enschede, 36 jaar en gek op bordspellen, alles wat met water te maken heeft en het genre fantasy (en themaparken passen dara best goed bij) Volgend jaar ter ere van een 25-jarige vriendschap ga ik samen met een vriendin naar Florida. Het is de bedoeling een week onderweg te zijn en voor twee weken een vast plekje (appartementje?) te zoeken in Orlando, vanwaar we de mooie pretparken willen bezoeken. Om ons voor te bereiden heb ik me aangemeld bij het forum. Binnenkort gaan wij de eerste zaken boeken en alle tips zijn natuurlijk welkom.
Een nieuwe
Re: Een nieuwe
Welkom hier op dit leuke forum... tips genoeg en wat je niet vind gewoon vragen.. Leuk idee om dat zo te doen 25 jaar vriendschap en dan zo'n leuke vakantie erbij
Welkom op het forum 

Welkom! Ik weet zeker dat we heel veel (misschien wel alle) vragen kunnen beantwoorden.
Hoi Marleen,
Welcome to the club en wij wensen jullie veel (lees)plezier op het forum !

Welcome to the club en wij wensen jullie veel (lees)plezier op het forum !

Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

Hallo,
Welkom op deze leuke forum.
Er is veel te doen en veel te beleven in Orlando.. dus een verslaafde erbij..hahahaha
Alvast veel uitzoek plezier!
Welkom op deze leuke forum.
Er is veel te doen en veel te beleven in Orlando.. dus een verslaafde erbij..hahahaha
Alvast veel uitzoek plezier!