Hallo allemaal,
Ik ben Miranda 43 jaar en ga in november met man Eric en onze twee kleintjes van 3 en 4 voor het eerst naar Orlando. Onze twee groten van 12 en 15 wonen bij hun moeder en moeten naar school, tot hun grote verdriet. Maar misschien een volgende keer met zijn allen! Ik werk als persvoorlichter en adviseur bij de politie, pittige baan en daarom is het heerlijk om er eens even echt uit te breken.
Twintig jaar geleden ben ik met mijn moeder voor het eerst in de VS geweest, Miami. Nadien nog verschillende keren naar de westkust en prachtige rondreizen gemaakt. Ik ben dol op het land en hopelijk straks ook op Florida en Orlando eo! Ik hoop in het forum vooral ook op informatie over kleinschalig vermaak en tips over wat leuk is om met de kleintjes te gaan doen; omdat ze nog zo klein zijn, hoeft het niet allemaal 'Disney-size' te hebben. Een strandje, een speeltuin, een dierentuin of een mooie rondrit vind ik ook heerlijk.
Ik wil ook proberen om een online reisverslag te gaan bijhouden, vind dat zelf altijd super om te lezen en de ideale manier om de thuisblijvers op de hoogte te houden. Leuk om hier te zijn!
Voorstellen
Re: Voorstellen
Miranda en co welkom op het forum. Er is hier veel informatie te vinden omtrent Orlando eo maar neem van mij aan dat de Disney parken ook voor de jongere kinderen een fantastische beleving is. En in November heb je ook al leuk de kerstsfeer in de hotels en parken. Ik weet niet wanneer de hotels in de kerstsfeer worden gebracht maar als die zijn aangepast zijn ze de moeite waard om te bekijken.
Wat ook leuk is om te doen is het sing a long kampvuur met Knabbel en Babbel op de campground van Disney. Die van ons heeft het er nog steeds over.
En voor de thuisblijvers is een online verslag geweldig om jullie avonturen mee te maken, denk er alleen aan dat het ook het nodige werk met zich meebrengt om het elke dag bij te houden.