Hallo,
Kan iemand mij ook zeggen als onze auto defect is waar kan je hem dan omruilen.
Wij zelf zitten in Kissimmee ,moeten wij hem dan terug brengen naar vliegveld alamo,
als dat zo, welke borden moeten wij dan volgen return de car?
groetjes nel
auto defect
- Sunshine State
- Contacteer:
Re: auto defect
Nel,
Je rijdt gewoon naar de Car rental return, Je hebt return A of B , beiden kan gewoon, dan vertel je dat je de auto niet terug brengt maar.... dat je een storing hebt, en dus een andere auto wilt.
Dan krijg je een printje, die neem je mee naar de Booth, en daar verwijzen ze je naar je nieuwe auto kost je hoogstens een kwartiertje !!
vr gr
Rick
Je rijdt gewoon naar de Car rental return, Je hebt return A of B , beiden kan gewoon, dan vertel je dat je de auto niet terug brengt maar.... dat je een storing hebt, en dus een andere auto wilt.
Dan krijg je een printje, die neem je mee naar de Booth, en daar verwijzen ze je naar je nieuwe auto kost je hoogstens een kwartiertje !!
vr gr
Rick
Hou er bij Disney Car centre rekening mee dat ze vaak alleen al verhuurde auto's hebben staan tenminste dat is wat ik begrepen heb en er is vaak niet veel keus.
Ik zou eerst een lokale pakken, kijk even op de site welke dat voor jou is. Hebben deze niets kan je Altijd nog naar het vliegveld.
Hallo allemaal,
Bedank daarvoor ben heel blij met jullie.
groetjes nel
Bedank daarvoor ben heel blij met jullie.
groetjes nel
En uiteraard vraag je met je liefste gezicht en een knipoog : " Do You have a nice one for me ? "Sunshine State schreef:..Je rijdt gewoon naar de Car rental return, Je hebt return A of B , beiden kan gewoon, dan vertel je dat je de auto niet terug brengt maar.... dat je een storing hebt, en dus een andere auto wilt. Dan krijg je een printje, die neem je mee naar de Booth, en daar verwijzen ze je naar je nieuwe auto kost je hoogstens een kwartiertje !!..

Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer