Ervaringen m.b.t. vliegen met TAP Air Portugal

Plaats reactie
PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Vanmorgen zag ik in de etalage bij D-Reizen deze aanbieding : http://www.d-reizen.nl/vliegtickets?cat ... er-id=3777

Zijn er forumleden die goede/slechte ervaring(en) hebben om met TAP Air Portugal naar Florida te vliegen ?
Deze maatschappij is ook Star Alliance member en hiervoor geldt ook ons Mileage Membership dus voor ons (eventueel) een goed alternatief :roll:

Groetjes,
Pieter & Petra
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Kuzco

Bericht door Kuzco »

Weet jij hier inmiddels al meer over, Pieter ?

Hannie
Contacteer:

Bericht door Hannie »

Je hoort weinig dat er iemand van het forum met TAP vliegt. Ben ook wel benieuwd naar ervaringen want wij vliegen in augustus voor het eerst met TAP naar Miami.

Heb tickets voor 637 euro vertrek 15-8.
Laat tegen die tijd wel weten hoe TAP bevalt!
Al onze blogs op: http://daneleens.blogspot.com
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.

gewoongeorge

Re: Ervaringen m.b.t. vliegen met TAP Air Portugal

Bericht door gewoongeorge »

Ik heb meerdere malen gevlogen met de TAP naar Brazil en ook naar Miami . De vluchten gaan met een airbus 320 naar Lissabon en vanaf lissabon met een airbus 330 naar Miami . Wachttijden op Lissabon zijn kort rond de 1,5 / 2 uur . Wat ruim voldoende is . Bijkomend voordeel is dat men 2 koffers van 32 kg mag meenemen . Verzorging aan boord zijn 2 maaltijden incl drankjes . Voor mijn 2 meter zit ik aardig goed de opstelling is 2-4-2 Nu zijn de vluchten goedkoop rond de 500 euro . Hopelijk heb ik iets bijgedragen

Plaats reactie