waar heb ik recht op cq kan ik om vragen

Hier staat alle overige informatie die te maken heeft met vliegen.
Plaats reactie
b_talens

waar heb ik recht op cq kan ik om vragen

Bericht door b_talens »

ik kreeg vandaag een email van BA dat de vluchtijden van mijn vlucht van londen gatwick naar amsterdam zijn gewijzigd. ipv 2 uurmoet ik nu bijna 4 uur wachten . ik heb gebeld want zag een vlucht met een overstap van 1 uur.

toen bleek aan de telefoon ( heb er geen email van gehad) dat ook mijn heenvlucht is gewijzigd.

ipv 1 uur en 20 minuten overstaptijd op gatwick heb ik nu 20 minuten . dit was niet te doen volgens de vrouw aan de telefoon.

er zijn geen andere vluchten naar gatwick . ze kon me alleen een amsterdam vlucht naar heattrow aanbieden en dan met 4 uur overstap vanaf gatwick naar orlando en zou dan de kosten voor het vervoer tussen heattrowen gatwick terug kunne vragen .

ECHTER zieik dit niet zitten omdat ik alleen reis met 2 kinderen . in heattrow de koffers moet ophalen , weer inchecken op gatwick en de extra reistijd.

kan ik bv vragen om een vlucht naar gatwick een dag eerder plus hotelovernachting betaald door BA???
of een hele dag eerder vertrekken met de kosten van een extra hotelovernaching in orlando op kosten van BA .
zou ik eventueel de gehele boeking kunnen annuleren zonder kosten ( heb op zich een prima prijs, kom niet echt goedkoper uit ergens anders )

ik heb mijn townhome al vastgelegd en aanbetaald en weet niet of daar nog wat aan te veranderen valt maar

verder vind ik het raar dat ik van de terugvlucht wel een mail heb gehad en over de heenvlucht niet .

wat raden jullie me aan .

Hannie
Contacteer:

Re: waar heb ik recht op cq kan ik om vragen

Bericht door Hannie »

Ik zou nog een keer terug bellen of mailen. Lijkt me dat BA dit op moet lossen, zij hebben het immers ook veroorzaakt.
Al onze blogs op: http://daneleens.blogspot.com
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.

b_talens

Bericht door b_talens »

ja ik ga weer bellen omdat ik belde over de terugvlucht viel de wijziging over de heenvlucht mer rauw op mijn dak en stond op tijd ivm afspraak en heb al aangeven bij BA dat ik nog terug zou bellen. qua vluchten op die dag is geen andere mogelijkheid. dit heb ikz elf ook nagekeken en de optie om van heattrow naar gatwick te gaan is voor mij persoonlijk onaanvaadbaar dus ik ga vragen om de vlucht naar gatwick een dag eerder te zetten en dan te vragen of ze de hotelkosten op zich nemen . taxikosten hebben ze aangeboden te betalen en qua prijs zit er met een hotel weinig verschil in .

wat een stress weer , doordat het townhouse is vastgelegd en aanbetaald ben ik niet flexibel met reisdagen :(

b_talens

Bericht door b_talens »

ik krijg via de telefoon nu te horen dat zowel de taxikosten als de hotel niet vergoed worden . ik kan dus inderdaad of gratis de datum wijzigen of annuleren . probleem ligt in het feit dat ik de privetownhouse al heb vastgelegd.

geen idee wat ik nu moet doen . er is aangeraden contact op te nemen met customer services want hoe ik het ook ga doen het zal mij geld gaan kosten danwel extra overnachtingen ( in londen of orlando) , dan wel taxikosten , dan wel extra dagen autohuur ( kan 2 dagen erder vertrekken maar dat kost ong 100 euro extra hotel plus 100 euro extra aan autohuur)

Hannie
Contacteer:

Bericht door Hannie »

Belachelijk zeg. Zij veroorzaken het probleem maar helpen niet met een oplossing!.
Ik zie dat ze ook op Facebook en Twitter zitten. Hoor wel eens op fora dat mensen op die manier sneller problemen opgelost krijgen.
Niet geschoten is altijd mis.
Al onze blogs op: http://daneleens.blogspot.com
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.

disneyflorida

Bericht door disneyflorida »

De tijden die je krijgt bij je boekking dat zijn tijdelijke tijden die je krijgt.
En volgens mij mogen ze met de tijden indelen qua drukte of in die trend.
Dus je kan als je mooie tijden krijgt niet zeggen he ik heb die tijden gekregen en die wil ik ook hebben.

Enkel als je op de dag vertrek en je hebt grote vertraging of je mist je vlucht dan zijn ze verplicht op je te helpen op hun kosten.
Dan moet je denken aan een hotel-overnachting en met voorrang op de volgende vlucht vertrekken.

Gr

Disneyflorida

b_talens

Bericht door b_talens »

het is een tijdswijziging waardoor ik de aansluitende vlucht niet meer kan halen en ben omgeboekt naar een vlucht wat op een heel ander vliegveld land ( heatrow ipv gatwick) , de aansluitende vlucht naar orlando verttrekt wel van gatwick en zit dus met het transport van heatrow naar gatwick . is dus net even anders dan alleen een tijdswijziging waar ik het niet mee eens ben

zjwien
Contacteer:

Bericht door zjwien »

Kun je de data van je townhouse niet een dag verschuiven?
Ik zou de vlucht regelen zodat je tijden wel goed zijn, accommodatie is altijd te vinden.
Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
It is never too early to book a vacation

http://www.schoutenjanssen.nl/

b_talens

Bericht door b_talens »

townhouse is al aanbetaald en heb een erg goede deal . 600 euro voor 3 weken in juli omdat het zwembad gesloten is ( we kunnen gebruik maken van een veel simpeler zwembad bij een nabijgelegen hotel) , bij andere townhouses kwam ik minimaal op de 1500 euro uit .

inmiddels heb ik besloten een dag eerder met de eerste vlucht naar gatwick te vliegen, ik heb een goedkoop hotelletje geboekt op 1 minuut loopafstand van het vliegveld voor 55 euro en we landen om 11 uur . dan gaan we met de trein londen in en doen een dagje londen sightseeing en vliegen de volgende dag door naar orlando. was eigenlijk niet de bedoeling en geeft toch extra geld uit , toch is een dagje londen ook leuk . ik ben vorig jaar een weekendje met de kinderen naar parijs geweest en dat was zo goed bevallen dat ze graag nog een stedentrip wilden doen .

de townhouse verzetten zou kunnen , dan zou ik 2 dagen eerder moeten vertrekken en terugkomen maar wie garandeert dat de vluchttijden ook niet alsnog wordt gewijzigd en ik opnieuw voor hetzelfde probleem sta.

zjwien
Contacteer:

Bericht door zjwien »

Londen is inderdaad heel erg leuk, fijn dat het min of meer opgelost is.
Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
It is never too early to book a vacation

http://www.schoutenjanssen.nl/

b_talens

Bericht door b_talens »

het heeft zich nog mooier opgelost . door de opeens hele mooie prijzen voor het vliegen in juli heb ik de gehele boeking ongedaan gemaakt en vanacht geboekt bij british airways heen 6 juli en terug 30 juli naar tampa voor 517 euro pp :applause: en ben dus nu 900 euro goedkoper uit en we gaan 3 dagen langer dan gepland en blijven de eerste 3 dagen in de buurt van tampa in een hotel en reizen dan door naar orlando.

Ebelix

Bericht door Ebelix »

Dat is nog eens een goede oplossing. IK heb inderdaad gelezen dat BA op het moment aan het stunten is met tickets naar Amerika. Ze willen vast hun balansposities zo voor het einde van het jaar verbeteren.

Plaats reactie