Hoi, beste Forumleden
Ik ben Ton 52 jaar oud en samen met mij partner Cora zijn wij nieuw op dit Forum, hoewel ik er wel regelmatig op keek, ook vroeger op het vorige Forum, als we weer eens richting Orlando gingen dan was het altijd even kijken of er wat nieuws was, of dingen veranderd zijn, waar je vast rekening mee kunt houden en tips en truc's opdoen waar je je voordeel mee kunt doen
Wij zijn redelijk ervaren in reizen naar Orlando. In de begin jaren negentig van de vorige eeuw zijn we een aantal keer daar geweest. hebben toen alle grote parken bezocht. daarna is het een tijdje rustig geweest met de drang om er naar toe te gaan, maar vanaf 2008 zijn we er weer bijna elk jaar geweest. We gaan binnenkort weer die kant op. Hierdoor kwam ik dus weer terecht op dit Forum, en besloten me nu maar aan eens aan te melden, dus bij deze.
even voorstellen
Re: even voorstellen
Welkom terug en veel plezier op dit forum 

Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

Re: even voorstellen
Hartelijk welkom op dit gezellige forum. Leuk dat je je ook hier aangemeld hebt,
Gaan jullie al binnenkort op vakantie? Mocht je ook op DE LIJST willen stuur dan een e-mail naar [email protected] (of een PM) met je reisdata, je gebruikersnaam, voornamen reisgenoten (incl. jezelf) en eventueel een link naar je reis- of fotoverslag en je komt op DE lijst.
Heel veel plezier met alle voorpret.
Gaan jullie al binnenkort op vakantie? Mocht je ook op DE LIJST willen stuur dan een e-mail naar [email protected] (of een PM) met je reisdata, je gebruikersnaam, voornamen reisgenoten (incl. jezelf) en eventueel een link naar je reis- of fotoverslag en je komt op DE lijst.
Heel veel plezier met alle voorpret.