Even voorstellen

Ben je nieuw, stel je even voor, zodat iedereen je leert kennen.
Plaats reactie
Marielle

Even voorstellen

Bericht door Marielle »

Hallo allemaal,

Aangezien ik nieuw ben op dit forum zal ik mij even voorstellen. Ik ben Marielle en ben getrouwd met Edwin. Wij hebben twee zonen en die zijn nu 13 en 8 jaar.

In december 2007 gingen wij voor het eerst naar Orlando. Toen zei ik nog: Ik heb het gezien en het was ontzettend leuk, maar ik hoef hier niet nog een keer heen. Vervolgens gingen we in mei 2009 weer en nogmaals in mei 2011. Nu denken we er over om in de zomer weer naar Orlando te gaan. Je kunt dus wel zeggen dat wij inmmiddels Orlandofan zijn, vandaar onze aanmelding op dit forum.

Aangezien onze oudste zoon geen mei-vakantie heeft, willen we in juli/augustus voor 4 weken naar Orlando. Ik twijfel alleen nog omdat ik het in mei al behoorlijk warm vond in Orlando. Ik zal dan ook de nodige weblogs gaan lezen om te kijken of de mensen die in juli in Orlando waren voor pampus aan hun zwembadje lagen of dat het met die temperaturen toch nog mogelijk was om elke dag van alles te ondernemen.

Senna
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Senna »

Welkom op het forum en ook de ervaring is altijd leuk.
Deel en vraag alles en mocht er een vakantie uitkomen dan kan je altijd op DE lijst aanmelden

Tans4USA

Bericht door Tans4USA »

Welkom op het forum en wat fijn dat jullie 4 weken kunnen gaan genieten in Florida.

In de zomer is het inderdaad erg warm maar als je zorgt dat je vroeg in de parken bent kun je 's middags eventueel relaxen bij het zwembad of gaan shoppen in een koele shopping mall :D
In 2010 waren wij in augustus in Orlando en hebben heel veel pretparken gedaan ondanks de warmte, zie ons blog

Heel veel plezier met alle voorpret.

robin

Bericht door robin »

welkom op het forum :applause:

anja

Bericht door anja »

Welkom op deze leuke forum..
Tja duidelijk verslaafd.. ik kan nog geen half jaar overslaan dus het wordt alleen maar erger hoor..hahaha
Ik ben ook eens in mei geweest en ik vond het bloedheet.
Andere keren in jan. dan lijkt het overal uitgestorven.. heel rustig..en maart en altijd in september. sept. niet druk, hooguit 15 min. wachten..
Nu dit jaar april en september. Ik hoor dus wel dat het in juli en augustus druk is en warm echt hot is.
Maar je kan gebruik maken van een fastpass en je bent er 4 weken dus je hebt tijd genoeg.
lekker zwemmen en winkelen is ook al heel erg leuk!
Dus dat komt heus wel goed.
Veel plezier!!!
Anja

Plaats reactie